רום ליאנג t
-
@זעירא-דמן-חבריא אני לא בטוח
אתה יכול לנסות ואם לא תהנה מזה
תשחזר את הגירסא שלך כמובן אחרי שתגבה את זה לכרטיס כמובן
שיהיה לך גישה לזה אחרי הצריבת גירסא -
@זעירא-דמן-חבריא אני לא בטוח
אתה יכול לנסות ואם לא תהנה מזה
תשחזר את הגירסא שלך כמובן אחרי שתגבה את זה לכרטיס כמובן
שיהיה לך גישה לזה אחרי הצריבת גירסא@אבא-לו בכל אופן דלוק לי איתור באגים
-
@אבא-לו בכל אופן דלוק לי איתור באגים
@זעירא-דמן-חבריא לפני זה זה גם היה דלוק?
וגם האפשרויות למפתחים? -
@זעירא-דמן-חבריא לפני זה זה גם היה דלוק?
וגם האפשרויות למפתחים?@אבא-לו כן
-
@זעירא-דמן-חבריא תנסה עכשיו עוד פעם לצרוב
-
@זעירא-דמן-חבריא תנסה עכשיו עוד פעם לצרוב
@אבא-לו אוקי אני רואה שעכשיו זה עובד יכול להיות שצריך רשת?
-
@זעירא-דמן-חבריא תנסה עכשיו עוד פעם לצרוב
@אבא-לו מה הבעיה עכשיו? זה כמעט סיים?

-
@אבא-לו מה הבעיה עכשיו? זה כמעט סיים?

@זעירא-דמן-חבריא זה מאוד מוזר
תנסה להחליף להגדרות המקוריות
על אף שלא אמור להיות קשור לזה -
@זעירא-דמן-חבריא זה מאוד מוזר
תנסה להחליף להגדרות המקוריות
על אף שלא אמור להיות קשור לזה@אבא-לו ניסיתי להחליף חזרה ולא השתנה כלום
-
@אבא-לו ניסיתי להחליף חזרה ולא השתנה כלום
@זעירא-דמן-חבריא ההגדרות?
מה לא השתנה?
צריך להפעיל מחדש -
@זעירא-דמן-חבריא ההגדרות?
מה לא השתנה?
צריך להפעיל מחדש@אבא-לו ברור
-
@אבא-לו ברור
@זעירא-דמן-חבריא מה לא השתנה?
-
@זעירא-דמן-חבריא מה לא השתנה?
@אבא-לו ההגדרות
-
@אבא-לו ההגדרות
@זעירא-דמן-חבריא יש לך ההגדרות המקוריות?
-
@זעירא-דמן-חבריא יש לך ההגדרות המקוריות?
@אבא-לו בזמנו עשיתי עותק אבל אני לא יודע למה זה לא חוזר
-
@אבא-לו בזמנו עשיתי עותק אבל אני לא יודע למה זה לא חוזר
@זעירא-דמן-חבריא כנראה שזה לא ההגדרות המקוריות
-
@זעירא-דמן-חבריא כנראה שזה לא ההגדרות המקוריות
@אבא-לו לך יש?
-
@אבא-לו לך יש?
@זעירא-דמן-חבריא לא
תנסה לבקש ממישהו את האפליקצייה SecSettings -
@זעירא-דמן-חבריא לא
תנסה לבקש ממישהו את האפליקצייה SecSettings@אבא-לו אבל זה לא קשור כי הצלחתי להתקין רוט אחרי שהחלפתי
-
@אבא-לו אבל זה לא קשור כי הצלחתי להתקין רוט אחרי שהחלפתי
@זעירא-דמן-חבריא יכול להיות בגלל שמתי שאני פותח את אודין אז קופץ לי החלון הזה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות