מצאתי קורס לאינדיזיין חינמי!! לזמן מוגבל
-
הקורס באנגלית
זה לזמן מוגבל, אז תזדרזו
שימו
ניתן לקחת את הקורס עכשיו וללמוד אותו בעוד שנה/שנתיים או כשיש לכם זמן פנוי! -
הקורס באנגלית
זה לזמן מוגבל, אז תזדרזו
שימו
ניתן לקחת את הקורס עכשיו וללמוד אותו בעוד שנה/שנתיים או כשיש לכם זמן פנוי! -
@איציק-דייטש מדהים שלוקחים על קורס כזה 500 שקל (יקר מאוד לא?!)
@איש-אמת אמר במצאתי קורס לאינדיזיין חינמי!! לזמן מוגבל:
@איציק-דייטש מדהים שלוקחים על קורס כזה 500 שקל (יקר מאוד לא?!)
עכשיו זה עולה 50, נראה לכם ששווה?
-
הקורס באנגלית
זה לזמן מוגבל, אז תזדרזו
שימו
ניתן לקחת את הקורס עכשיו וללמוד אותו בעוד שנה/שנתיים או כשיש לכם זמן פנוי!@איציק-דייטש לא הבנתי, הוא רוצה שם 49.9 ש"ח...
-
@בנימין-לוריא לפני חודש זה היה חינם, לא עכשיו.
@לוי-יצחק אמר במצאתי קורס לאינדיזיין חינמי!! לזמן מוגבל:
@בנימין-לוריא לפני חודש זה היה חינם, לא עכשיו.
יש מצב מי שכבר הוריד את זה ויש לו את זה במחשב, ישלח לי א זה בפרטי או כאן.
-
@איציק-דייטש לא הבנתי, הוא רוצה שם 49.9 ש"ח...
@איציק-דייטש אמר במצאתי קורס לאינדיזיין חינמי!! לזמן מוגבל:
זה לזמן מוגבל, אז תזדרזו
כשאמרתי זמן מוגבל התכוונתי יום יומיים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות