בקשה PDF לנוקיה C2
-
בקשה PDF לנוקיה C2
-
בקשה PDF לנוקיה C2
@זלמן-שמערל נראה לי יש ביישומים לנוקיה חפש
-
@זלמן-שמערל נראה לי יש ביישומים לנוקיה חפש
@שלמה-ווייס אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
ביישומים לנוקיה
@זלמן-שמערל, עיין כאן - https://mitmachim.top/topic/2527/ישומים-נפוצים-לנוקיה-i-מתעדכן
-
@שלמה-ווייס אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
ביישומים לנוקיה
@זלמן-שמערל, עיין כאן - https://mitmachim.top/topic/2527/ישומים-נפוצים-לנוקיה-i-מתעדכן
@חברים תודה רבה עזר לי מאד
-
@חברים תודה רבה עזר לי מאד
@זלמן-שמערל זה נפתח רגיל. לא הפוך??
-
@זלמן-שמערל זה נפתח רגיל. לא הפוך??
@אהרן-ט זה בשביל חבר לא בדקתי ואין לי סי 2
-
@אהרן-ט זה בשביל חבר לא בדקתי ואין לי סי 2
@זלמן-שמערל איכפת לך לעשות בירור קטן?..
-
@זלמן-שמערל זה נפתח רגיל. לא הפוך??
-
@יוסי-הגאון ????אני ניסיתי עם זה.
ezreader_doc_pdf_lite[1].jar -
@יוסי-הגאון ????אני ניסיתי עם זה.
ezreader_doc_pdf_lite[1].jar@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון ????
תלוי באיזה סוג קורא PDF
יש כאלה שפותחים הפוך ויש כאלה רגילוגם קשור לקובץ PDF עם הוא עם תמונות ועוד
-
@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון ????
תלוי באיזה סוג קורא PDF
יש כאלה שפותחים הפוך ויש כאלה רגילוגם קשור לקובץ PDF עם הוא עם תמונות ועוד
@יוסי-הגאון וואו זריז...עכשיו בדקתי
ובוורד זה נפתח רגיל ובPDF זה הפוך
קובץ רק עם מילים. -
@יוסי-הגאון וואו זריז...עכשיו בדקתי
ובוורד זה נפתח רגיל ובPDF זה הפוך
קובץ רק עם מילים.@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון וואו זריז...עכשיו בדקתי
ובוורד זה נפתח רגיל ובPDF זה הפוך
קובץ רק עם מילים.יש גם קורא PDF בפורום
זה קשור לגודל של הPDF
ולגודל של הראם שלך
-
@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון וואו זריז...עכשיו בדקתי
ובוורד זה נפתח רגיל ובPDF זה הפוך
קובץ רק עם מילים.יש גם קורא PDF בפורום
זה קשור לגודל של הPDF
ולגודל של הראם שלך
-
@מישהו12 אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
ולגודל של הראם שלך
מה?! לכל הC2 למיטב ידיעתי יש אותו RAM
לא בדיוק
אבל התכוונתי אם אין לו קבצים שמעמיסים לו על המכשיר -
@מישהו12 אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
ולגודל של הראם שלך
מה?! לכל הC2 למיטב ידיעתי יש אותו RAM
לא בדיוק
אבל התכוונתי אם אין לו קבצים שמעמיסים לו על המכשיר -
@יוסי-הגאון לא הבנתי.
הרי זה לא C5 שיש ישומים שרצים ברקע (האמת היא שכן, אבל נדיר)@מישהו12 אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון לא הבנתי.
הרי זה לא C5 שיש ישומים שרצים ברקע (האמת היא שכן, אבל נדיר)לדוגמא הודעות או וכו'
אתה מבין את כוונתי -
@מישהו12 אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון לא הבנתי.
הרי זה לא C5 שיש ישומים שרצים ברקע (האמת היא שכן, אבל נדיר)לדוגמא הודעות או וכו'
אתה מבין את כוונתי -
@יוסי-הגאון זה לא קשור לRAM
-
@יוסי-הגאון אני בדקתי בקובץ קליל ,כמה שורות..
ובדקתי גם בזה..וזה ג"כ הפוך ואין הגדרות שאפשר לשנות -
@יוסי-הגאון אני בדקתי בקובץ קליל ,כמה שורות..
ובדקתי גם בזה..וזה ג"כ הפוך ואין הגדרות שאפשר לשנות@אהרן-ט אמר בבקשה PDF לנוקיה C2:
@יוסי-הגאון אני בדקתי בקובץ קליל ,כמה שורות..
ובדקתי גם בזה..וזה ג"כ הפוך ואין הגדרות שאפשר לשנותאז תכניס לשם קובץ PDF הפוך
זה בעיקרון מתאים לאנגלית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות