עזרה |אני צריך אפליקציה של גלריה ליאנג
-
@מוטי-ברנד למה?
-
@מוטי-ברנד למה?
-
@מוטי-ברנד ולמה שאפליקצייה אחרת כן תוכל להתקין?
-
@מוטי-ברנד ולמה שאפליקצייה אחרת כן תוכל להתקין?
-
@מוטי-ברנד אז אתה יכול לשים את זה בתיקיית DATA/APP, ואח"כ להעביר ל-SYSTEM/APP, לא?
-
@מוטי-ברנד אז אתה יכול לשים את זה בתיקיית DATA/APP, ואח"כ להעביר ל-SYSTEM/APP, לא?
-
@מוטי-ברנד למה לא הצלחת?
גם לא ב-SYSTEM/APP? -
@מוטי-ברנד למה לא הצלחת?
גם לא ב-SYSTEM/APP? -
@מוטי-ברנד אה, תגיד ככה...
רגע מעלה משהו... -
-
@מוטי-ברנד ומה ש @שימי-שימי הביא כאן (-זה) לא טוב לך?
-
@מוטי-ברנד ומה ש @שימי-שימי הביא כאן (-זה) לא טוב לך?
-
@מוטי-ברנד את איזה?
-
@מוטי-ברנד את איזה?
-
@מוטי-ברנד אצלי לא
-
@מוטי-ברנד זה טוב מה שכן הצלחת?
-
@מוטי-ברנד זה טוב מה שכן הצלחת?
-
@מוטי-ברנד מה זאת אומרת?
אפילו זה שבא עם היאנג גם לא נותן רגיל-רק ממסגרת! -
@מוטי-ברנד מה זאת אומרת?
אפילו זה שבא עם היאנג גם לא נותן רגיל-רק ממסגרת!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות