איך אני מבטל סמל של אוזניה שלא יורד לי מהמסך בפלאפון שיאומי
-
https://drive.google.com/file/d/1qIgIShGWaRkrOCylHCKP6uxYT41MBczB/view?usp=sharing
זה האפליקציה ש'מתקנת' את בעיית האוזניה הידועה.
לאחר ההתקנה צריך לבחור בלשונית הראשונה "ON - No Status"
ובלשונית השלישית "Earpiece".
בהצלחה -
https://drive.google.com/file/d/1qIgIShGWaRkrOCylHCKP6uxYT41MBczB/view?usp=sharing
זה האפליקציה ש'מתקנת' את בעיית האוזניה הידועה.
לאחר ההתקנה צריך לבחור בלשונית הראשונה "ON - No Status"
ובלשונית השלישית "Earpiece".
בהצלחה -
https://drive.google.com/file/d/1qIgIShGWaRkrOCylHCKP6uxYT41MBczB/view?usp=sharing
זה האפליקציה ש'מתקנת' את בעיית האוזניה הידועה.
לאחר ההתקנה צריך לבחור בלשונית הראשונה "ON - No Status"
ובלשונית השלישית "Earpiece".
בהצלחה -
@מה-הבעיה אמר באיך אני מבטל סמל של אוזניה שלא יורד לי מהמסך בפלאפון שיאומי:
לאחר ההתקנה צריך לבחור בלשונית הראשונה "ON - No Status"
ובלשונית השלישית "Earpiece".
בהצלחה -
@ניטרלי אז תעשה חיפוש בפורום אולי תחכים.. היו שהציעו לנקות את החור של המטען בעדינות.. או כמובן ללכת למעבדה..

-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
-
פ פייבל אשרינו התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
