בעיה באיקטוב אופיס
-
ניסיתי לאקטב את האופיס דרך תוכנה שנקראת ioffice.
לפני כחודש זה עבד נפלא, וכעת זה מה שמוצג:

אשמח לעזרה... -
@tzach לפי מה שכתוב זה גרסת RETAIL שאינה נתמכת בKMS (יכול להיות שבתכנה הנ"ל יש אפשרות להפוך RETIL>>>VL (
אבל נראה לי שיותר פשוט להתקין מחדש)
עליך להתקין גרסת VL או מונדו עי' [כאן](https://mitmachim.top/topic/232/התקנת-אופיס-2019-אונליין-ואופליין) -
@tzach לפי מה שכתוב זה גרסת RETAIL שאינה נתמכת בKMS (יכול להיות שבתכנה הנ"ל יש אפשרות להפוך RETIL>>>VL (
אבל נראה לי שיותר פשוט להתקין מחדש)
עליך להתקין גרסת VL או מונדו עי' [כאן](https://mitmachim.top/topic/232/התקנת-אופיס-2019-אונליין-ואופליין)@AVI12 אמר בבעיה באיקטוב אופיס:
@tzach לפי מה שכתוב זה גרסת RETAIL שאינה נתמכת בKMS (יכול להיות שבתכנה הנ"ל יש אפשרות להפוך RETIL>>>VL (
אבל נראה לי שיותר פשוט להתקין מחדש)
עליך להתקין גרסת VL או מונדו עי' [כאן](https://mitmachim.top/topic/232/התקנת-אופיס-2019-אונליין-ואופליין)גדול!!!
המרתי אותו לVL, איקטבתי ועובד!
תודה רבה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות