תגובה: מדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310
-
תגובה: מדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310
גיליתי כעת שהמוכר עבד עלי והמכשיר הוא S6310N. מה אפשר לעשות? @שמואל?@צדיק-תמים בהקשר למה?
-
@צדיק-תמים בהקשר למה?
-
@שמואל בהקשר למדריך לעשות רוט שכתבת (https://mitmachim.top/topic/88/מדריך-רוט-לגלקסי-יאנג-s6310)
יש לי S6310N [לא כשר, שמגיע למצב הורדה]
זה מתאים גם לזה? ואם לא איך אני כן יכול לעשות לו רוט?@צדיק-תמים כזכור לי שיעבוד
-
@צדיק-תמים כזכור לי שיעבוד
@שמואל אני לוחץ לחצן בית + ווליום למעלה + לחצן הפעלה כדי להגיע לריקברי והמכשיר רוטט שוב ושוב [בזז בזז בזז] עד שאני עוזב את הכפתורים ואז עולה רגיל. מה לעשות? [ניסיתי את אותה פעולה במכשיר J1 של סמסונג ועלה לי מייד הריקברי]
למצב הורדה אני כן מצליח להיכנס גם עכשיו רק לריקברי לא מצליח -
@שמואל אני לוחץ לחצן בית + ווליום למעלה + לחצן הפעלה כדי להגיע לריקברי והמכשיר רוטט שוב ושוב [בזז בזז בזז] עד שאני עוזב את הכפתורים ואז עולה רגיל. מה לעשות? [ניסיתי את אותה פעולה במכשיר J1 של סמסונג ועלה לי מייד הריקברי]
למצב הורדה אני כן מצליח להיכנס גם עכשיו רק לריקברי לא מצליח@צדיק-תמים ישר שנדלק הפלאפון תעזוב את מקש הכיבוי
-
@צדיק-תמים ישר שנדלק הפלאפון תעזוב את מקש הכיבוי
-
@מוטי-ברנד תודה רבה מעומק הלב! כבר כמה שעות אני משתגע עם זה.. @שמואל אולי צריך להוסיף את זה למדריך? או שזה רק במכשיר שלי יש בעיה?
@צדיק-תמים אמר בתגובה: מדריך | רוט לגלקסי יאנג S6310:
@מוטי-ברנד תודה רבה מעומק הלב! כבר כמה שעות אני משתגע עם זה.. @שמואל אולי צריך להוסיף את זה למדריך? או שזה רק במכשיר שלי יש בעיה?
כל המכשירים ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות