מהו סוג הקובץ של אם פי 3
-
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?@בינו-המלך אמר במהו סוג הקובץ של אם פי 3:
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?txt
-
@בינו-המלך אמר במהו סוג הקובץ של אם פי 3:
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?txt
-
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?@בינו-המלך אמר במהו סוג הקובץ של אם פי 3:
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?txt
-
@בינו-המלך אמר במהו סוג הקובץ של אם פי 3:
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?txt
-
@בינו-המלך מעביר למכשיר כמו כל קובץ
-
מי שיודע ומכיר את הנגנים של הדור הזה יודע שיש בהם אפשרות להכניס קובץ טקסט.
השאלה שלי איך אני עושה את זה?
האם זה נקרא קובץ טקסט בכלל?
ואיך אני מכניס את זה ל mp3?@בינו-המלך לא הבנתי את הבעיה
-
@בינו-המלך לא הבנתי את הבעיה
-
יכול להיות שאין לנגן שלו אפשרות לפתוח קובצי טקסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות