הורדת עדכונים אופליין איטי בצורה מעצבנת
-
@שלום-רב זה מוריד מדרייב
אגב כבר יש גרסה 3@a0533057932 היכן?
-
@a0533057932 היכן?
@שלום-רב https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1605206717566-eset_offline_updater-v3.bat
וגם הקודם וגם זה מוריד מגוגל דרייב
אם יש לך איטיות זה קשור לגוגל \ ספק האינטרנט -
@שלום-רב https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1605206717566-eset_offline_updater-v3.bat
וגם הקודם וגם זה מוריד מגוגל דרייב
אם יש לך איטיות זה קשור לגוגל \ ספק האינטרנט@a0533057932 אין אפשרות להורדה ישירה?
-
@a0533057932 אין אפשרות להורדה ישירה?
@שלום-רב הורדה ישירה מאיפה?
אם המחשב שלך מחובר לאינטרנט אין לך שום צורך בהורדת קבצי העדכון -
@שלום-רב הורדה ישירה מאיפה?
אם המחשב שלך מחובר לאינטרנט אין לך שום צורך בהורדת קבצי העדכון@a0533057932 כל הרעיון הוא שהמחשב שלי לא מחובר לאינטרנט
-
@a0533057932 כל הרעיון הוא שהמחשב שלי לא מחובר לאינטרנט
@שלום-רב אז מה אתה מתכוון הורדה ישירה?
-
@שלום-רב אז מה אתה מתכוון הורדה ישירה?
@a0533057932 אני מתכוון שיבוא הנס מכל מקום... וההורדה אופליין תהא הכי מהירה שיש ולא שעה וחצי...
-
@a0533057932 אני מתכוון שיבוא הנס מכל מקום... וההורדה אופליין תהא הכי מהירה שיש ולא שעה וחצי...
@שלום-רב הורדה מדרייב לכאורה היא הכי מהירה שאני מכיר
-
@שלום-רב הורדה מדרייב לכאורה היא הכי מהירה שאני מכיר
@a0533057932 אם שעה וחצי של הורדה זה הכי מהר, אז מה זה לאט....
-
@a0533057932 אם שעה וחצי של הורדה זה הכי מהר, אז מה זה לאט....
@שלום-רב תפנה לספק האינטרנט שלך
מה הקשר לסקריפט? -
@שלום-רב תפנה לספק האינטרנט שלך
מה הקשר לסקריפט?@a0533057932 אני משתמש בחדר מחשבים, ומהירות האינטרנט שם בצורה סבירה
-
@a0533057932 אני משתמש בחדר מחשבים, ומהירות האינטרנט שם בצורה סבירה
@שלום-רב תנסה להוריד משהו אחר מדרייב ותבדוק את מהירות ההורדה
-
@שלום-רב תנסה להוריד משהו אחר מדרייב ותבדוק את מהירות ההורדה
@a0533057932 כבר כתבתי שהמהירות שם בצורה סבירה
-
@a0533057932 כבר כתבתי שהמהירות שם בצורה סבירה
@שלום-רב מדרייב?
-
@שלום-רב מדרייב?
@a0533057932 כן
-
@a0533057932 כן
-
@שלום-רב מאיץ את ההורדה ב500 אחוז
https://mitmachim.top/topic/43/internet-downloader-manager-מנהל-הורדות-idm -
@משה-מזרחי קצת הסבר, מה זה להוריד מהדפדפן, ומה זה להוריד לא מהדפדפן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות