עזרה בקניית מצלמה דרך אמזון
-
@ישראל-כהן
זה נראה משהו טוב
אבל יש לו קצת בעיה בהעברת תמונות ב WI FI
ואין לו מסך מגעופה יש לך עוד מידע ....
https://www.gadgety.co.il/164481/nikon-d3400/
https://www.wisebuy.co.il/proreview.aspx?productid=929688(לפני שאתה קונה באמת תעשה בירור טוב ואל תסמוך עליי ... )
בהצלחה ! -
@ישראל-כהן אמר בעזרה בקניית מצלמה דרך אמזון:
מישהו המליץ לי על ניקון D3400
מישהו מכיר פה?היא אכן מצלמה מעולה!
אך ניקו, מנסיון ומחוות דעת של מוכרים, ניקון יותר קשה ללמידה עצמאית. יש בה פונקציות רבות, ולוקח זמן עד שמכירים אותה טוב מאוד. קנון מצוינות גם כן, ויותר קלות להבנה.יש את 2000D שלהם, עולה 1500. ואם אתם רוצים קופקטית, אז יש גם M100 שעוהל גם בסביבות אותו המחיר
-
אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מצלמה מקצועית,
(כמובן רק אם יש אפשרות משלוח לארץ),
משהו בסביבות 2000 ש"ח פלוס מינוס.
תודה לכולם.@ישראל-כהן
אני עשיתי מחקר שוק בעשרות אתרים בחו"ל בנושא זה...
בסוף הזמנתי את זה.
זו חנות זולה משמעותית מאמזון, B&H וכדומה.
עוד נקודה משמעותית, בהזמנה מהחנות הנ"ל לא הייתי צריך לשלם TAX 8% בשונה מאמזון וכו'.
וגם על הדגם היו המלצות מצויינות. לאחר כשנה מהרכישה אני מאוד מרוצה.
אמנם אין משלוח לארץ אלא מישהו הביא לי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות