מחשב ניח והוא לא נדלק לי
-
משהוא יודעמה אני יכול לעשות תודה מראש
@בן-אדם-טוב לא מתכוון לחפור חלילה רק שים לב זוהי כבר פעם שלישית שאתה פותח את הנושא הזה האם הינך בטוח שאחד מהפתרונות הקודמים לא יעילים במצב הזה?
-
@בן-אדם-טוב מה זה לא נדלק?
לא משמיע רעש מאוררים או לא מציג מסך@tehila לא משמיע מאווררים ועל הכפתור יש אור שנדלק בדרך כלל שזה נדלק
-
@בן-אדם-טוב לא מתכוון לחפור חלילה רק שים לב זוהי כבר פעם שלישית שאתה פותח את הנושא הזה האם הינך בטוח שאחד מהפתרונות הקודמים לא יעילים במצב הזה?
@שלמה-ווייס אני עשתי את זה כמה פעמים וזה היה עוזר לי ופתום עכשיו לא עוזר לי
-
@tehila לא משמיע מאווררים ועל הכפתור יש אור שנדלק בדרך כלל שזה נדלק
@בן-אדם-טוב והאור בכפתור כן נדלק?
-
@בן-אדם-טוב והאור בכפתור כן נדלק?
@שלמה-ווייס לא
-
@בן-אדם-טוב ומה ש @BBN הציע לך בפעם השנייה שזה קרה כבר ניסית? כי זה מאד סביר שזה זה
-
@בן-אדם-טוב ומה ש @BBN הציע לך בפעם השנייה שזה קרה כבר ניסית? כי זה מאד סביר שזה זה
@שלמה-ווייס להוציא את הבטריה וללחוץ ואז להחזיר
-
@שלמה-ווייס להוציא את הבטריה וללחוץ ואז להחזיר
@בן-אדם-טוב לא, את זה אפשר להציע כשהמחשב נדלק ונתקע אבל אצלך זה יותר נשמע כמו מה ש @bbn טען שזה בעיה בספק כח
-
@בן-אדם-טוב לא, את זה אפשר להציע כשהמחשב נדלק ונתקע אבל אצלך זה יותר נשמע כמו מה ש @bbn טען שזה בעיה בספק כח
@שלמה-ווייס אמר במחשב ניח והוא לא נדלק לי:
@בן-אדם-טוב לא, את זה אפשר להציע כשהמחשב נדלק ונתקע אבל אצלך זה יותר נשמע כמו מה ש @bbn טען שזה בעיה בספק כח
תבדוק עם החיבור תקין ע"י נסיון פשוט,
תחליף אותו עם קבל שבטוח עובד... -
@שלמה-ווייס להוציא את הבטריה וללחוץ ואז להחזיר
@בן-אדם-טוב צריך לבדוק ספק כוח ולוח אם
-
א אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות