Windows 10 במצב S יש למישהו ניסיון עם זה ?
-
ניתן להחליפו לHOME ע"י חיבור לחנות (מאושר בנטפרי) חינם.
-
ניתן להחליפו לHOME ע"י חיבור לחנות (מאושר בנטפרי) חינם.
-
@eitcok-grafik יש לך ניסיון בזה ?
@ייייי כן באונליין.
יתכן וע"י התקנה מחדש של ווינ' זה יעזור (כידוע במחשבים החדשים הרישיון צרוב על הלוח עצמו ויתכן והוא מאפשר רישיון רגיל) -
@ייייי כן באונליין.
יתכן וע"י התקנה מחדש של ווינ' זה יעזור (כידוע במחשבים החדשים הרישיון צרוב על הלוח עצמו ויתכן והוא מאפשר רישיון רגיל) -
@eitcok-grafik שאלה נוספת.
- המעבר הוא חינמי ?
- זה התקנה מחדש או שידרוג ? זה משאיר את הקבצים שהיו או לא?
@ייייי אמר בWindows 10 במצב S יש למישהו ניסיון עם זה ?:
@eitcok-grafik שאלה נוספת.
- המעבר הוא חינמי ?
כן.
- זה התקנה מחדש או שידרוג ? זה משאיר את הקבצים שהיו או לא?
משאיר.
-
@ייייי אמר בWindows 10 במצב S יש למישהו ניסיון עם זה ?:
@eitcok-grafik שאלה נוספת.
- המעבר הוא חינמי ?
כן.
- זה התקנה מחדש או שידרוג ? זה משאיר את הקבצים שהיו או לא?
משאיר.
-
@eitcok-grafik זה רק יציאה מהמצב S או שזה עושה תהליך של שידרוג? תודה
@ייייי אמר בWindows 10 במצב S יש למישהו ניסיון עם זה ?:
זה רק יציאה מהמצב S
-
@ייייי אמר בWindows 10 במצב S יש למישהו ניסיון עם זה ?:
זה רק יציאה מהמצב S
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות