בעיה בכניסה לפורום כל פעם מחדש....
-
קרה לי גם באג מוזר
-
כשמתחברים לפורום כל פעם מחדש הוא נותן לי בפעם הראשונה שגיאה של "עבר זמן רב מידי, המערכת לא מזהה" או משהו כזה.
ובפעם השניה הוא כותב לי "נראה שסשן ההתחברות שלך אבד, אנא נסה שנית" ובעצם ישר נכנס למערכת....
נתקלתם בזה פעם ???@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
-
@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
@ירושלים-שלי אמר בבעיה בכניסה לפורום כל פעם מחדש....:
@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
רשת מחשבים...
אבל הקליטה מצויינת !!!!!!! -
@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
@ירושלים-שלי אמר בבעיה בכניסה לפורום כל פעם מחדש....:
@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
פס של 90 מ"ב מספיק מהיר?
זה בודאי לא קשור לקליטה זה באג במלוא משמעות המילה -
@ירושלים-שלי אמר בבעיה בכניסה לפורום כל פעם מחדש....:
@ניטרלי לי זה קורה כשאין לי קליטה.
בדוק את רמת הקליטה שלך אם אתה ברשת אלחוטית.
פס של 90 מ"ב מספיק מהיר?
זה בודאי לא קשור לקליטה זה באג במלוא משמעות המילה -
-
זה כך בכל נודביבי זה עוד יותר מעצבן כשנרשמים לפורום נודביבי ואחרי שממלאים את כל הפרטים עולה השגיאה של עבר זמן רב מדי וצריך להתחיל מחדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות