מידע בנושא נוקיה 225
-
@מישהו12 המערכת הפעלה שלו היא S30+
3310 זה לא אותה מערכת הפעלה?@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
@מישהו12 המערכת הפעלה שלו היא S30+
3310 זה לא אותה מערכת הפעלה?לא.
3310 זה YumOS -
@יענקי-ל נראה מכשיר ממש נחמד יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
מענין לדעת אם יש לו גרסא כשירה כמה הוא יעלה כשר אולי @Yair יודע אם יש לו גרסא כשרה@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
-
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
@שאול-נ-י אמר במידע בנושא נוקיה 225:
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
לא חושב שקיים בעברית בינתיים
-
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
מענין לדעת אם יש לו גרסא כשירה כמה הוא יעלה כשר אולי @Yair יודע אם יש לו גרסא כשרה
ממבט מהיר ולא יסודי על המכשיר, זה s30 או s30+ ולכן לא תהיה גרסא כשרה
-
@מישהו12 אמר במידע בנושא נוקיה 225:
ממבט מהיר ולא יסודי על המכשיר, זה s30 או s30+ ולכן לא תהיה גרסא כשרה
אכן כן

-
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
@שאול-נ-י אמר במידע בנושא נוקיה 225:
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
יש אותו בקי אס פי ב325
-
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
@מישהו12 המערכת הפעלה שלו היא S30+
3310 זה לא אותה מערכת הפעלה?לא.
3310 זה YumOS -
@שאול-נ-י אמר במידע בנושא נוקיה 225:
@קינג-קומפיוטר אמר במידע בנושא נוקיה 225:
יצא לשוק לפני חודש המחיר שלו לא כשר מתחיל באזור ה320
אפשר להזמין איפשהו?
לא חושב שקיים בעברית בינתיים
-
-
@איציק-דייטש
לא
תוכל להרחיב לי את ידיעותי ? -
@איציק-דייטש
לא
תוכל להרחיב לי את ידיעותי ? -
@יענקי-ל אין לי איך להרחיב את ידיעותך רק רציתי לומר ש @מישהו12 מתמצא כך שאתה יכול לסמוך עליו שהגירסה הזאת בעייתית
@איציק-דייטש
טוב תודה.... -
תודה רבה לכל המגיבים ......
אפשר להכניס במקום של סים 2 איזה סים שרוצים כשר ולא כשר וזה עובד יופי
בלי שום פריצה
השאלה שלי שלי זה איך התוכנות וכל הפונקציות.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות