שחכתי סיסמא לנוקיה 230
-
@יהודה-לוי תנסה את השיטה שהביאו לגבי נוקיה דרך אינפיניטי בסט ( read rpl)
-
@יהודה-לוי תנסה את השיטה שהביאו לגבי נוקיה דרך אינפיניטי בסט ( read rpl)
@klopkk אמר בשחכתי סיסמא לנוקיה 230:
@יהודה-לוי תנסה את השיטה שהביאו לגבי נוקיה דרך אינפיניטי בסט ( read rpl)
אין אופציה כשחוזרים למסך שבו צריך ללחוץ כדי לגלות את הסיסמא כל השדות לא ניתנות ללחיצה
-
אני לא הכי מכיר את הפלאפון הזה אבל אם כשאתה לוחץ על READ RPL התוכנה טוענת את קבצי הפלאפון כמו בסי 2 אז תחכה כמה דקות בסבלנות עד שהתוכנה תסיים לטעון את כל הפלאפון ורק אז הכפתורים אמורים להיות מודגשים אבל אם התוכנה בכלל לא קוראת את נתוני הפלאפון אין פתרון לבנתים רק @... Yair
-
היא לא קוראת את נתוני הפלאפון דרך אגב גם כשהוא דולק אין למכשיר הזה חיבור של מודם או מצב pc החיבורים היחידים הם אחסון בכרטיס זכרון וטעינה בלבד
@יהודה-לוי תחפש ביוטיוב יש הרבה סירטונים על ה230 כולם מסבירים לעשות דרך האינפיניטי בסט וזה עובד להם
תנסה אולי בכל זאת לעשות את זה עוד פעם ותוודא שהטלפון כבוי ובלי סוללה
ושים לב מתי שאתה מחבר את הטלפון בחלק השני של הפריצה שכתוב לך connected -
@יהודה-לוי תחפש ביוטיוב יש הרבה סירטונים על ה230 כולם מסבירים לעשות דרך האינפיניטי בסט וזה עובד להם
תנסה אולי בכל זאת לעשות את זה עוד פעם ותוודא שהטלפון כבוי ובלי סוללה
ושים לב מתי שאתה מחבר את הטלפון בחלק השני של הפריצה שכתוב לך connected -
@יהודה-לוי בעוד שעתיים אהיה ליד מחשב ואפס לך את הסיסמא מרחוק.
אתה צריך שהמחשב יהיה עם חיבור אינטרנט נורמלי.
שלח לי את המספר שלך בפרטי נדבר בעוד שעתיים -
@יהודה-לוי בעוד שעתיים אהיה ליד מחשב ואפס לך את הסיסמא מרחוק.
אתה צריך שהמחשב יהיה עם חיבור אינטרנט נורמלי.
שלח לי את המספר שלך בפרטי נדבר בעוד שעתיים@Yair אמר בשחכתי סיסמא לנוקיה 230:
@יהודה-לוי בעוד שעתיים אהיה ליד מחשב ואפס לך את הסיסמא מרחוק.
אתה צריך שהמחשב יהיה עם חיבור אינטרנט נורמלי.
שלח לי את המספר שלך בפרטי נדבר בעוד שעתייםאלוףףף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות