למה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג)
-

למה אני לא מצליח להתקין (ויש עוד 100 פלוס מגע בית פנוי)

ואיך אני מוחק אפליקציות (מהאחסון) שהיה עוד מקום?@1divid מה זאת אומרת איך מוחק מהאחסון כלומר מותקנים תעשה הסרה
מהאחסון לך דרך המקור [תיקיית הבלוטות' ,מחשב הורדות וכו' ומשם מוחק] -
@1divid מה זאת אומרת איך מוחק מהאחסון כלומר מותקנים תעשה הסרה
מהאחסון לך דרך המקור [תיקיית הבלוטות' ,מחשב הורדות וכו' ומשם מוחק]@יהושע-זופניק אמר בלמה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג):
@1divid מה זאת אומרת איך מוחק מהאחסון כלומר מותקנים תעשה הסרה
מהאחסון לך דרך המקור [תיקיית הבלוטות' ,מחשב הורדות וכו' ומשם מוחק]זהו שבתקיית בלוטוס אין כלום (חוץ משני דברים)
השאלה איפה נמצא התקייה או הדברים שאפשר למחוק בלי שיגרום בעיה לפלאפון -
@יהושע-זופניק אמר בלמה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג):
@1divid מה זאת אומרת איך מוחק מהאחסון כלומר מותקנים תעשה הסרה
מהאחסון לך דרך המקור [תיקיית הבלוטות' ,מחשב הורדות וכו' ומשם מוחק]זהו שבתקיית בלוטוס אין כלום (חוץ משני דברים)
השאלה איפה נמצא התקייה או הדברים שאפשר למחוק בלי שיגרום בעיה לפלאפון -
@מוטי-ברנד אמר בלמה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג):
@1divid אתה צריך למחוק אפליקציות מהמכשיר מה שמלא זה הראם ולא הגיגה של המכשיר
איך אני רואה איפה אפשר למחוק?(דרך האחסון?)
(אין לי שמץ של מושג ביאנג) -
@מוטי-ברנד אמר בלמה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג):
@1divid אתה צריך למחוק אפליקציות מהמכשיר מה שמלא זה הראם ולא הגיגה של המכשיר
איך אני רואה איפה אפשר למחוק?(דרך האחסון?)
(אין לי שמץ של מושג ביאנג) -
@יהושע-זופניק אמר בלמה אני לא מצליח להתקין אפליקציות? (ביאנג):
@1divid מה זאת אומרת איך מוחק מהאחסון כלומר מותקנים תעשה הסרה
מהאחסון לך דרך המקור [תיקיית הבלוטות' ,מחשב הורדות וכו' ומשם מוחק]זהו שבתקיית בלוטוס אין כלום (חוץ משני דברים)
השאלה איפה נמצא התקייה או הדברים שאפשר למחוק בלי שיגרום בעיה לפלאפון@1divid זה תלוי מאיפה העברת את האפליקציות אם בבלוטות' אז בתיקיית בלוטות' וכן הלאה
[מנהל הקבצים / .........]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות