המדריך המלא לקידום אתרים - מהו תפקידו של מקדם אתרים מקצועי? - חלק ט'
-
אם קראתם את כל החלקים במדריך המלא לקידום אתרים, אתה כבר בטוח יודעים איך להתחיל לקדם אתר אינטרנט, אבל, תכלס, איך מתחילים, מה התפקיד של המקדם? בחלק זה נעבור אל תפקידו של מקדם האתרים.
הרבה עסקים שואלים, מה בעצם גורם לאתרים להגיע למקומות הראשונים בגוגל, או יותר נכון, מדוע המתחרים שלי עוקפים אותי ואני עדיין בפיגור?
שאלה זו מצויה בכל עסק אך לא בכל עסק מבינים את המהות שמאחורי הפתרון, מקדם אתרים מקצועי אחד שיודע מה גוגל זקוק לו, מה הגולש צריך והעבודה שמשלבת את הכל ביחד.
שיווק באינטרנט הוא כבר מזמן לא רק פרסומות וכרזות באתרי החדשות הגדולות, היום נדרש הרבה יותר מכך, כיום השיווק דורש הרבה יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה לפני שמשיגים לקוחות חדשים, הרי לקוחות חדשים יכולים להגיע מכל מקום ובכל מקום. מעטים יודעים אבל יש "זרימה" ארוכה מאוד שמגיעה למסקנה של לקוח לרכוש מוצר כזה או אחר.
הזרימה יכולה להתחיל מפרסומת קטנה, ולעבור לדגל של שיווק מחדש ולסיים כקינוח תוצאה טבעית לחלוטין בתוצאות של גוגל במילים מאוד ספציפיות.
אז מה בעצם אמור מקדם אתרים מקצועי לעשות?
מקדם אתרים, או ליתר דיוק איש SEO, צריך להתחיל מהכי בסיסי, ולהבין, מה בדיוק הלקוח הפוטנציאלי מחפש כשהוא מתחיל לחפש את התשובה שלו בגוגל, כי גם אם זו פרגולה חדשה לבית. וגם אם מדובר במדפסת חדשה, הוא יתחיל בכמה מילים בסיסיות שלח את זה בגוגל ומשם זה ימשיך.
מקדם אתרים צריך לדעת למצוא את המילים הללו ולהתחיל להפנות לקוחות ישירות לאתר ולדפים אליהם הוא היה רוצה לקדם בגוגל.
לדוגמא, תחומים רבים מתחילים במילים כלליות וקצרות מאוד, ממילים כמו "עגילים" וכלה בחיפוש ממוקד יותר אחר "עגילי זהב 18 קראט לבנות", מה שהופך את החיפוש לממוקד מאוד, ברוב המקרים יהיה גם פחות מבוקש, כלומר, פחות אנשים יחפשו את המלים המדויקות האלה, אך הם יהיו לקוחות מאוד ממוקדים ורציניים מאלה שיקלידו "עגילים" ויראו את עצמם משוטטים בגוגל בכל המוני האתרים ברשת.
לאחר שהבנו את היסודות של קידום אתרים, עלינו להבין לאן עליו ללכת משם, ואז מקדם מקצועי לא יעצור בהבנת המילים אלא למעשה רק התחיל את דרכו.
כעת, אותו קידום אתרים ממולח צריך לדעת שכל הביטויים (מילים / שאילתות) אלה שמצא עם כרכי חיפוש כאלה ואחרים בגוגל, חייבים להיות גם באתר עצמו אותו הוא מקדם, אם הוא מקדם למשל אתר תכשיטים (מתחת ל בדוגמא לעיל), עליו לדעת שיש באתר דפים שיספקו "תשובה" לכל המחפשים, גם לאלה המחפשים רק "עגילי זהב 18 קראט לבנות", אם יש רק משהו "דומה" את האתר, אז הוא לא יספק למי שמחפש אותו בגוגל, אתרים מקצועיים צריכים לדעת להתאים את המילים הנכונות - ואת האתר וכמובן, לתת את התשובה הרלוונטית ביותר לגולש עם השאלות המדויקות ביותר.
כיצד מקדם אתרים נכנס לעולם השיווק באינטרנט?
ברוב המקרים? כנקודת הסיום, מכיוון שלא משנה באיזה "מסע" אותו לקוח פוטנציאלי עבר, בסופו של דבר, הוא אוהב להרגיש את מי שהחליט, אז עד שהוא יעשה בגוגל בעצמו את המילים האלה, אחרי כל הפוסטים שראה, ואפילו מודעות שרצו אחריו, ובכל זאת, הוא יחפש בגוגל את מילותיו האחרונות ויקווה למצוא משהו סופר רלוונטי.
וממש כאן מקדם אתרים יכול להשתלב נהדר, כי הוא צריך לדעת איך תוכן האתר משתלב עם כל הפרסומות והפרסומים של אותו המותג ברשת כדי לדבר באותה שפה, באותה צורה וכמובן , אותן הצעות ברשת ברמות פרסום שונות. אותו גולש שהגיע בזכות מנוע החיפוש הנאמן כל כך אליו.
מקדם אתרים הוא בסופו של דבר זה שצריך לתת את התשובות הטובות ביותר ללקוח הפוטנציאלי שלכם בצורה הכי אותנטית שיש, וכמובן, בצורה המקצועית ביותר שאפשר כדי שהוא ירגיש את הגולש שהגיע למקום בו הם הבינו אותו. , הכיל אותו ויודע בדיוק מה הוא צריך. שיש היום באינטרנט, וברגע שהוא מרגיש בטוח אותו גוף
הגולש, הוא כבר לא יהיה גולש אקראי - הוא יהיה לקוח חדש לעסק, לא משנה באיזה תחום הוא נמצא. העיקר שיעבור את כל השלבים עד לרגע ההחלטה עצמה, זה קידום אתרים. שם רק כדי לכוון את זה נכון.
בהצלחה!אם עדין לא קראתם את החלקים הראשונים תוכלו לקרוא אותם כאן.