קודים ל--G10
-
@לומדעס אמר בקודים ל--G10:
@nbhgv אני יוסיף
אלה לא הוספתי כי חשבתי שזה דבר די ידוע למשתמשים כאןאם ראית את מה שכתבתי לא הייתה צריך לשלוח את זה כי זה בצחוק אבל @NBHGV ביקש אז הוספתי
@לומדעס אמר בקודים ל--G10:
@לומדעס אמר בקודים ל--G10:
@nbhgv אני יוסיף
אלה לא הוספתי כי חשבתי שזה דבר די ידוע למשתמשים כאןאם ראית את מה שכתבתי לא הייתה צריך לשלוח את זה כי זה בצחוק אבל @NBHGV ביקש אז הוספתי
אה, סליחה....
.ומה לגבי זה?
@ashilul אמר בקודים ל--G10:
@לומדעס אשמח אם תוכל לומר לנו מה צריך לעשות בשביל שהG10 יתחבר למחשב...
-
@לומדעס אמר בקודים ל--G10:
@לומדעס אמר בקודים ל--G10:
@nbhgv אני יוסיף
אלה לא הוספתי כי חשבתי שזה דבר די ידוע למשתמשים כאןאם ראית את מה שכתבתי לא הייתה צריך לשלוח את זה כי זה בצחוק אבל @NBHGV ביקש אז הוספתי
אה, סליחה....
.ומה לגבי זה?
@ashilul אמר בקודים ל--G10:
@לומדעס אשמח אם תוכל לומר לנו מה צריך לעשות בשביל שהG10 יתחבר למחשב...
-
@ashilul כבר עניתי אולי יותר בפרטי שאין לי
כזה מכשיר להתנסות עליו ולכן אני לא יודע איך
מגיעים לאופציה הזו !!! -
-
-
-
*#0000#לחייג אמור לעשות משהו.
חבר שלי סיפר לי שפתח שירים וסרטונים בg10 עם כרטיס זיכרון ואם איזה קוד. מישהו יודע? -
*#0000#לחייג אמור לעשות משהו.
חבר שלי סיפר לי שפתח שירים וסרטונים בg10 עם כרטיס זיכרון ואם איזה קוד. מישהו יודע? -
@זוסיא איפה בטלפון?
-
@זוסיא איפה בטלפון?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
