בקשה | משחקים ל-Samsung.
-
@ירושלים-שלי האמת שבחיפוש קצר מאוד יחסית הגעתי לפה וראיתי שהעלו הרבה משחקים שם (1.6 ג''ב) לא הורדתי את זה ואין לי מושג מה יש שם
@klopkk תודה רבה
אבל, הכל שם או ג'מבו מייל מחוק כבר או דרייב חסום בנטפרי.
-
@ניטרלי כןןןןן עדיין יעזור

-
@ניטרלי כןןןןן עדיין יעזור

@ירושלים-שלי אפשר לשלוח דרך המייל ?
-
@ניטרלי כןןןןן עדיין יעזור

@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי כןןןןן עדיין יעזור

בעז"ה מחר המכשיר יהיה ליידי....
אני אעשה זאת בשמחה... -
@ירושלים-שלי אפשר לשלוח דרך המייל ?
@ניטרלי גם לי חסום הצ'אט.
או פה או כלום... יאלץ לוותר
-
@ניטרלי גם לי חסום הצ'אט.
או פה או כלום... יאלץ לוותר
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי גם לי חסום הצ'אט.
או פה או כלום... יאלץ לוותר
אההה...
בסדר...
מצד הפורום אין בעיה במשחקים ??? -
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי גם לי חסום הצ'אט.
או פה או כלום... יאלץ לוותר
אההה...
בסדר...
מצד הפורום אין בעיה במשחקים ???@ניטרלי יש בעיה במשחקי מחשב.
-
@ניטרלי יש בעיה במשחקי מחשב.
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי יש בעיה במשחקי מחשב.
יש מושג שאומר "שלא לשון החוק קובע אלא מטרת החוק..."
מכירים מושג כזה ??

-
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי יש בעיה במשחקי מחשב.
יש מושג שאומר "שלא לשון החוק קובע אלא מטרת החוק..."
מכירים מושג כזה ??

@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

-
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף... -
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

מה המשחקים שמעניינים אתכם ???
-
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

מה המשחקים שמעניינים אתכם ???
@ניטרלי משחקים סטנדרטים.
-
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...לא חלילה

-
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...לא חלילה

-
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...לא חלילה

@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...לא חלילה

תכלס ?
מחר רלוונטי ? -
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אני עובדת לפי חוקי הפורום

טוב טוב...
לא צריך לתקוף...לא חלילה

תכלס ?
מחר רלוונטי ?@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
-
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
-
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
נועה ?


-
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
נועה ?


@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
נועה ?


כעעע... ?!
-
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
נועה ?


כעעע... ?!
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ירושלים-שלי אמר בבקשה | משחקים ל-Samsung.:
@ניטרלי מתי שיתאפשר לכם תעלו!!!!
נועה ?


כעעע... ?!
שובבב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות