עזרה | שינוי אייקון סימניה בכרום
-
אני אוהב להשתמש בהרבה סימניות בכרום ולכן אני מוחק את המילים של הסימניה (שיהיה מקום) ומסתמך רק על האייקון
אלא שמכיון שאני בנטפרי ויש שעות שבהם רוב האתרים סגורים אם אני לוחץ על אחד הסימניות במצב כזה משתנה האייקון לאייקון של נטפרי
האם יש אפשרות לקבע את האייקון על תמונה קבועה?
תודה לעוזרים -
@גיל-אורן מה לא מובן, יש לו סימניות כמו לכל אחד, ובנטפרי באתרים חסומים הסמל של הסימניה נהפך לסמל של נטפרי, והוא שואל האם יש דרך שישאר הסמל בכל מקרה, יש מבין?
@ישראל-0 אין לי איך לעזור לך אבל מה שכן ברגע שאתה מציב את העכבר על הסימניה אתה יכול לראות את כתובת האתר, אז איפה שאין סמל אתה עושה את זה כך, מתאים לך? -
אני אוהב להשתמש בהרבה סימניות בכרום ולכן אני מוחק את המילים של הסימניה (שיהיה מקום) ומסתמך רק על האייקון
אלא שמכיון שאני בנטפרי ויש שעות שבהם רוב האתרים סגורים אם אני לוחץ על אחד הסימניות במצב כזה משתנה האייקון לאייקון של נטפרי
האם יש אפשרות לקבע את האייקון על תמונה קבועה?
תודה לעוזרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות