למה בקו שאני עושה שיכתוב את השם זה מכפיל אותו ל2
-
מישהו יודע??
-
מישהו יודע??
@מאיר-האלוף מה הכוונה בקו שאתה עושה? איפה שם? על מה אתה מדבר?
-
@מאיר-האלוף מה הכוונה בקו שאתה עושה? איפה שם? על מה אתה מדבר?
@שמואל אמר בלמה בקו שאני עושה שיכתוב את השם זה מכפיל אותו ל2:
@מאיר-האלוף מה הכוונה בקו שאתה עושה? איפה שם? על מה אתה מדבר?
סליחה כתבתי לא ברור
יש כזה דבר מודל שאתה מכניס שמות למספרי טלפון כמו 07777777=מאיר ואז בשיחות ניכנסות זה מראה
איך עושים שלא יעשה את זה?? -
@שמואל אמר בלמה בקו שאני עושה שיכתוב את השם זה מכפיל אותו ל2:
@מאיר-האלוף מה הכוונה בקו שאתה עושה? איפה שם? על מה אתה מדבר?
סליחה כתבתי לא ברור
יש כזה דבר מודל שאתה מכניס שמות למספרי טלפון כמו 07777777=מאיר ואז בשיחות ניכנסות זה מראה
איך עושים שלא יעשה את זה??@מאיר-האלוף אמר בלמה בקו שאני עושה שיכתוב את השם זה מכפיל אותו ל2:
איך עושים שלא יעשה את זה??
אי אפשר כרגע. ככה זה עובד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות