יש אינדזיין בענן?
-
שלום לכולם
, אני צריך אינדזיין שאפשר לעבוד עליו שני גרפיקאיות. שיהיה סוג של ענן.
כמו הגוגל שיטס.
יש דבר כזה?@שער-השמים לא נראה לי שיש כזה ייצור
-
שלום לכולם
, אני צריך אינדזיין שאפשר לעבוד עליו שני גרפיקאיות. שיהיה סוג של ענן.
כמו הגוגל שיטס.
יש דבר כזה?@שער-השמים אתה צריך שיהיה קובץ אחד לשניהם? אתה יכול לעשות תיקיה משותפת
ואם אתה רוצה ממש תוכנה תעשה חיבור מרחוק
אחרת כנראה ש @איציק-דייטש צודק -
@שער-השמים אתה צריך שיהיה קובץ אחד לשניהם? אתה יכול לעשות תיקיה משותפת
ואם אתה רוצה ממש תוכנה תעשה חיבור מרחוק
אחרת כנראה ש @איציק-דייטש צודק@איש-אמת אמר ביש אינדזיין בענן?:
@שער-השמים אתה צריך שיהיה קובץ אחד לשניהם? אתה יכול לעשות תיקיה משותפת
ואם אתה רוצה ממש תוכנה תעשה חיבור מרחוק
אחרת כנראה ש @איציק-דייטש צודקתודה, ואיפה התקיה המשותפת יושבת על איזה מחשב?
-
@איש-אמת אמר ביש אינדזיין בענן?:
@שער-השמים אתה צריך שיהיה קובץ אחד לשניהם? אתה יכול לעשות תיקיה משותפת
ואם אתה רוצה ממש תוכנה תעשה חיבור מרחוק
אחרת כנראה ש @איציק-דייטש צודקתודה, ואיפה התקיה המשותפת יושבת על איזה מחשב?
@שער-השמים איפה שבא לך אבל כדי שהשני יוכל לגשת לקובץ המחשב צריך להיות דלוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות