תגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי
-
@MENIS
אני התקנתי על הדיסק און קי הכי פשוט שלהם ועבד לי פיקס -
@yeshiva יש לסאנדיסק דיסק אונקי שלא מתאים להתקנת מערכות הפעלה, לי יש אחד כזה וזה חסר פתרון
אולי גם אצלך זוהי הבעיה -
@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@yeshiva יש לסאנדיסק דיסק אונקי שלא מתאים להתקנת מערכות הפעלה, לי יש אחד כזה וזה חסר פתרון
אולי גם אצלך זוהי הבעיהלינוקס התקנתי (לא צרבתי התקנתי) על אונקי 16 ג'יגה אדום של סאנדיסק ועבד פיקס
-
@מישהו12 גם לי
למי שלא הבין כוונתי הייתה שדגמים ספיציפים של סאנדיסק לא יכולים להיות מזוהים בביוס -
@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 לא נתקלתי בUSB 3 שלא מעלה מערכת
@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 גם לי
למי שלא הבין כוונתי הייתה שדגמים ספיציפים של סאנדיסק לא יכולים להיות מזוהים בביוס@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 ultra flair 3
-
@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 לא נתקלתי בUSB 3 שלא מעלה מערכת
@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 גם לי
למי שלא הבין כוונתי הייתה שדגמים ספיציפים של סאנדיסק לא יכולים להיות מזוהים בביוס@menis אמר בתגובה למדריך על התקנת ווינדוס על און קי:
@מישהו12 ultra flair 3
-
@שלמה-ווייס ניסיתי ולא עבד
@yeshiva אולי באמת תכתוב את דגם האונקי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות