האם מישהו יש גירסה פרוצה לסמרט בס Q2
-
פשוט זה נגן של סמוואיס מערכת הפעלה של אנרואיד אני זקוק לגירסה פרוצה על מנת לראות וידאו אם יש למישהו תודה
-
אם יש למישהו ניתוח חבילה לסמרט באס Q2 כי הםמחקו את זה ואפי תמונות וקובץ הקלטה א"א לפתוח תודה
-
אם יש למישהו ניתוח חבילה לסמרט באס Q2 כי הםמחקו את זה ואפי תמונות וקובץ הקלטה א"א לפתוח תודה
@אברהם-ברזילאי אמר בהאם מישהו יש גירסה פרוצה לסמרט בס Q2:
ואפי תמונות וקובץ הקלטה א"א לפתוח
כן אפשרי
-
איך אפשר דרך התיקיה לא פותח אלא אם אני משנה את שם הקובץ לטקסט וזה לא פותח בגודל של המסך
-
איך אפשר דרך התיקיה לא פותח אלא אם אני משנה את שם הקובץ לטקסט וזה לא פותח בגודל של המסך
@אברהם-ברזילאי לא ראיתי שהגבת כי לא לחצת על תגובה
בכל אופן על זה התכוונתי לשנות לסיומת טקסט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות