הגבלת תכנות בסיסמה (עדיף עם מגבלת זמן)
-
שלום
אני מעונין בתכנה שמאפשרת הגבלת צפיה בסרטים (בכל נגן שהוא), המוגדרת עם סיסמה כך שאפשר להגביל שלא יצפו בסרטים במחשב אלא עם סיסמה
עדיף עם אפשרות של פתיחה לזמן מסוים ואח"כ נסגר אוטומטית
סוג של בקרת הורים אבל נוחה וחינמית -
שלום
אני מעונין בתכנה שמאפשרת הגבלת צפיה בסרטים (בכל נגן שהוא), המוגדרת עם סיסמה כך שאפשר להגביל שלא יצפו בסרטים במחשב אלא עם סיסמה
עדיף עם אפשרות של פתיחה לזמן מסוים ואח"כ נסגר אוטומטית
סוג של בקרת הורים אבל נוחה וחינמית@רעהו-יעזורו אמר בהגבלת תכנות בסיסמה (עדיף עם מגבלת זמן):
שלום
אני מעונין בתכנה שמאפשרת הגבלת צפיה בסרטים (בכל נגן שהוא), המוגדרת עם סיסמה כך שאפשר להגביל שלא יצפו בסרטים במחשב אלא עם סיסמה
עדיף עם אפשרות של פתיחה לזמן מסוים ואח"כ נסגר אוטומטית
סוג של בקרת הורים אבל נוחה וחינמיתיש וידאו אוף של אאוטנט שכנראה לא עונה על הדרישות שלך מאידך כמה שידוע לי אין תוכנה מיוחדת לחסימת סרטים בפרט אלא נעילת תוכנות. אז תוכל לנעול את כל הנגנים המותקנים עם סיסמא וזה לא יעזור להתקנות חדשות או להפעלת נגן נייד מתוך אונקי.
יש אמנם שיטה ע"י hidefolders לנעול כל קובץ עם סיומת MP4 וכל שאר הסיומות של סרטים שזה כנראה כמה עשרות וזה מאד מאד מכביד על המערכת והזכרון ולא מומלץ
בקיצור אין משהו לגמרי מתאים
אם בכל זאת תרצה אז תעשה רשימה לבנה של תוכנות וככה יהיה לך יותר בטחון (אך לא מאה אחוז ואכמ"ל) -
@רעהו-יעזורו אמר בהגבלת תכנות בסיסמה (עדיף עם מגבלת זמן):
שלום
אני מעונין בתכנה שמאפשרת הגבלת צפיה בסרטים (בכל נגן שהוא), המוגדרת עם סיסמה כך שאפשר להגביל שלא יצפו בסרטים במחשב אלא עם סיסמה
עדיף עם אפשרות של פתיחה לזמן מסוים ואח"כ נסגר אוטומטית
סוג של בקרת הורים אבל נוחה וחינמיתיש וידאו אוף של אאוטנט שכנראה לא עונה על הדרישות שלך מאידך כמה שידוע לי אין תוכנה מיוחדת לחסימת סרטים בפרט אלא נעילת תוכנות. אז תוכל לנעול את כל הנגנים המותקנים עם סיסמא וזה לא יעזור להתקנות חדשות או להפעלת נגן נייד מתוך אונקי.
יש אמנם שיטה ע"י hidefolders לנעול כל קובץ עם סיומת MP4 וכל שאר הסיומות של סרטים שזה כנראה כמה עשרות וזה מאד מאד מכביד על המערכת והזכרון ולא מומלץ
בקיצור אין משהו לגמרי מתאים
אם בכל זאת תרצה אז תעשה רשימה לבנה של תוכנות וככה יהיה לך יותר בטחון (אך לא מאה אחוז ואכמ"ל)@yosi44 אתה יכול להביא תוכנה לרשימה לבנה?
-
@yosi44 אתה יכול להביא תוכנה לרשימה לבנה?
@קינג-קומפיוטר אמר בהגבלת תכנות בסיסמה (עדיף עם מגבלת זמן):
@yosi44 אתה יכול להביא תוכנה לרשימה לבנה?
https://www.sordum.org/7941/askadmin-v1-7/
https://www.sordum.org/8486/simple-run-blocker-v1-5/ -
@קינג-קומפיוטר אמר בהגבלת תכנות בסיסמה (עדיף עם מגבלת זמן):
@yosi44 אתה יכול להביא תוכנה לרשימה לבנה?
https://www.sordum.org/7941/askadmin-v1-7/
https://www.sordum.org/8486/simple-run-blocker-v1-5/מצאתי את זה
האם מישהו מכיר איך זה מבחינת הכבדה על המחשב , באגים,
ואם יש חינמיתודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות