שניים מקרא לנוקיה 3310
-
@מישהו12 דור שלישי
-
@מישהו12 דור שלישי
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
-
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
-
@sdb-weinfeld איך פותחים אפליקציות בדור שלישי
@sdb-weinfeld שום דבר?
-
@sdb-weinfeld שום דבר?
-
@מישהו12 אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@sdb-weinfeld אולי nfl
כלום אי אפשר היה לי את הטלפון הנכה הזה ונפטרתי ממנו לא מזמן ב"ה
@מנחם-ציון אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@מישהו12 אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@sdb-weinfeld אולי nfl
כלום אי אפשר היה לי את הטלפון הנכה הזה ונפטרתי ממנו לא מזמן ב"ה
c5!!!
-
@מנחם-ציון אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@מישהו12 אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@sdb-weinfeld אולי nfl
כלום אי אפשר היה לי את הטלפון הנכה הזה ונפטרתי ממנו לא מזמן ב"ה
c5!!!
-
@מישהו12 אחי מה הטעויות האלו הם דיברו על 3310..??





@זונדל-גרנד אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@מישהו12 אחי מה הטעויות האלו הם דיברו על 3310..??





בדיחה פנימית עם מנחם.
-
@זונדל-גרנד אמר בשניים מקרא לנוקיה 3310:
@מישהו12 אחי מה הטעויות האלו הם דיברו על 3310..??





בדיחה פנימית עם מנחם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
