שינוי גרסה ב-50 שקל
-
@צדיק-תמים תודה!
-
-
-
-
@מישהו12 אמר בשינוי גרסה ב-50 שקל:
@בערל-ושלייקס אמר בשינוי גרסה ב-50 שקל:
@מישהו12 אני תאמת די רוצה אם התקנות כי יש לי הרבה דברים להשים
אבל תודה
נ.ב אם יש לי הרבה תכנות אז יש מקום בפלאפון?אין לי מושג.אני בסימביאן, לא באנדרואיד. (יתכן שitapi יתקין לך מראש מה שתרצה, לא יודע ואולי זה יהיה בתוספת תשלום)
הגזמת...במחיר הזה.....זה לא גרסה פח...
@itapi אמר בשינוי גרסה ב-50 שקל:
@מישהו12 אמר בשינוי גרסה ב-50 שקל:
@בערל-ושלייקס אמר בשינוי גרסה ב-50 שקל:
@מישהו12 אני תאמת די רוצה אם התקנות כי יש לי הרבה דברים להשים
אבל תודה
נ.ב אם יש לי הרבה תכנות אז יש מקום בפלאפון?אין לי מושג.אני בסימביאן, לא באנדרואיד. (יתכן שitapi יתקין לך מראש מה שתרצה, לא יודע ואולי זה יהיה בתוספת תשלום)
הגזמת...במחיר הזה.....זה לא גרסה פח...
אז בכמה
-
@סמסונג לא יודע.
יש אתר
https://5f99c95c3afee.site123.me/
בקרוב יעודכן (יתוחלף כתובת האתר) -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
