תפילון לנוקיה C2
-
@חברים אמר בתפילון לנוקיה C2:
אגב, @מיכאל-ה1234 ביקש ל-C2. האם התפילון שלך שמבוסס אנדרואיד, תעזור לו בכלל?
כן.זה של c2, שלקחתי את קבצי הטקסט הקבורים בתוך האפליקציה של אנדרואיד וקברתי אותם בתוך הjar...זה היה כאב ראש נוראי...אבל זה עובד
-
-
@מיכאל-ה1234
תעשה חיפוש בפורום יש פה כמה כאלה ויש גם משודרג לקורונה

@דניאל-ביטון מה בדיוק מיוחד בתפילון לקורונה???
-
@ירושלים-שלי
סתם לא משהוא מיוחד איזה תפילה נראה לי על המצב (אולי גם מוריד הטל כל השנה בגלל הקורונה כי מתפללים בחוץ )

-
@דניאל-ביטון מה בדיוק מיוחד בתפילון לקורונה???
@ירושלים-שלי כבר דיברו על זה כאן. היום בצהריים. תחפשי או שאני אמצא לך...
-
@בניה-עז ת'אמת, נכנסתי לשם הצהריים וזה היה בתיקונים



-
@בניה-עז ת'אמת, נכנסתי לשם הצהריים וזה היה בתיקונים



@ירושלים-שלי זה שוחרר כעת...
-
@ירושלים-שלי דרך אגב זה אחלה פורום בלי קשר לקישור...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות