תפילון לנוקיה C2
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@מיכאל-ה1234
עיין כאן.@חברים וואלה תודה ענקית זה ירד לי בסדר גמור
-
@מיכאל-ה1234
בשורת המשימות בחץ ללחוץ לחצן ימני על האנטי וירוס וללחוץ על השהה -
@מיכאל-ה1234
בשורת המשימות בחץ ללחוץ לחצן ימני על האנטי וירוס וללחוץ על השהה@מיכאל-ה1234 אמר בתפילון לנוקיה C2:
@דניאל-ביטון איך אני מנטרל?
@דניאל-ביטון אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מיכאל-ה1234
בשורת המשימות בחץ ללחוץ לחצן ימני על האנטי וירוס וללחוץ על השהה@מיכאל-ה1234, להמחשה: עיין כאן - https://mitmachim.top/post/189747
-
@מיכאל-ה1234 תחפש.העלתי פעם חדש שלא תמצא בשום מקום אחר (אני עדכנתי אותו על בסיס האנדרואיד)
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מיכאל-ה1234 תחפש.העלתי פעם חדש שלא תמצא בשום מקום אחר (אני עדכנתי אותו על בסיס האנדרואיד)
זה - https://mitmachim.top/topic/8216/עדכון-חדש-לתפילון-לנוקיה

נ.ב. מתוך תוצאות החיפוש, בקישור שהבאתי לעיל.

עריכה: שמתי לב, ש @דניאל-ביטון כבר הביא את התפילון העדכני (שלך) לעיל.
-
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מיכאל-ה1234 תחפש.העלתי פעם חדש שלא תמצא בשום מקום אחר (אני עדכנתי אותו על בסיס האנדרואיד)
זה - https://mitmachim.top/topic/8216/עדכון-חדש-לתפילון-לנוקיה

נ.ב. מתוך תוצאות החיפוש, בקישור שהבאתי לעיל.

עריכה: שמתי לב, ש @דניאל-ביטון כבר הביא את התפילון העדכני (שלך) לעיל.
@חברים אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מיכאל-ה1234 תחפש.העלתי פעם חדש שלא תמצא בשום מקום אחר (אני עדכנתי אותו על בסיס האנדרואיד)
זה - https://mitmachim.top/topic/8216/עדכון-חדש-לתפילון-לנוקיה

נ.ב. מתוך תוצאות החיפוש, בקישור שהבאתי לעיל.

אגב אם יצאה גרסא חדשה לאנדרואיד תביאו ואעדכן
-
@חברים אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
@מיכאל-ה1234 תחפש.העלתי פעם חדש שלא תמצא בשום מקום אחר (אני עדכנתי אותו על בסיס האנדרואיד)
זה - https://mitmachim.top/topic/8216/עדכון-חדש-לתפילון-לנוקיה

נ.ב. מתוך תוצאות החיפוש, בקישור שהבאתי לעיל.

אגב אם יצאה גרסא חדשה לאנדרואיד תביאו ואעדכן
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
אגב אם יצאה גרסא חדשה לאנדרואיד תביאו ואעדכן
אין לי מושג.
אני לא משתמש במכשירים פלא' ניידים... אלא, אך ורק במחשב!אגב, @מיכאל-ה1234 ביקש ל-C2. האם התפילון שלך שמבוסס אנדרואיד, תעזור לו בכלל?

-
@מישהו12 אמר בתפילון לנוקיה C2:
אגב אם יצאה גרסא חדשה לאנדרואיד תביאו ואעדכן
אין לי מושג.
אני לא משתמש במכשירים פלא' ניידים... אלא, אך ורק במחשב!אגב, @מיכאל-ה1234 ביקש ל-C2. האם התפילון שלך שמבוסס אנדרואיד, תעזור לו בכלל?

@חברים אמר בתפילון לנוקיה C2:
אגב, @מיכאל-ה1234 ביקש ל-C2. האם התפילון שלך שמבוסס אנדרואיד, תעזור לו בכלל?
כן.זה של c2, שלקחתי את קבצי הטקסט הקבורים בתוך האפליקציה של אנדרואיד וקברתי אותם בתוך הjar...זה היה כאב ראש נוראי...אבל זה עובד
-
@חברים אמר בתפילון לנוקיה C2:
אגב, @מיכאל-ה1234 ביקש ל-C2. האם התפילון שלך שמבוסס אנדרואיד, תעזור לו בכלל?
כן.זה של c2, שלקחתי את קבצי הטקסט הקבורים בתוך האפליקציה של אנדרואיד וקברתי אותם בתוך הjar...זה היה כאב ראש נוראי...אבל זה עובד
-
-
@מיכאל-ה1234
תעשה חיפוש בפורום יש פה כמה כאלה ויש גם משודרג לקורונה

@דניאל-ביטון מה בדיוק מיוחד בתפילון לקורונה???
-
@ירושלים-שלי
סתם לא משהוא מיוחד איזה תפילה נראה לי על המצב (אולי גם מוריד הטל כל השנה בגלל הקורונה כי מתפללים בחוץ )

-
@דניאל-ביטון מה בדיוק מיוחד בתפילון לקורונה???
@ירושלים-שלי כבר דיברו על זה כאן. היום בצהריים. תחפשי או שאני אמצא לך...
-
@בניה-עז ת'אמת, נכנסתי לשם הצהריים וזה היה בתיקונים



-
@בניה-עז ת'אמת, נכנסתי לשם הצהריים וזה היה בתיקונים



@ירושלים-שלי זה שוחרר כעת...
-
@ירושלים-שלי דרך אגב זה אחלה פורום בלי קשר לקישור...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות