פלאפון שננעל לשיחות נכנסות
-
מדובר במכשיר הזה
וכדי לבטל את החסימה נדרשת סיסמא של 4 ספרות שאין לאף אחד מושג מה הם, [אחד הקטנים שיחק עם הפלאפון.. 
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי]. -
מדובר במכשיר הזה
וכדי לבטל את החסימה נדרשת סיסמא של 4 ספרות שאין לאף אחד מושג מה הם, [אחד הקטנים שיחק עם הפלאפון.. 
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי].@mcnk אמר בפלאפון שננעל לשיחות נכנסות:
מדובר במכשיר הזה
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי].תן תמונה יותר ברורה
-
מדובר במכשיר הזה
וכדי לבטל את החסימה נדרשת סיסמא של 4 ספרות שאין לאף אחד מושג מה הם, [אחד הקטנים שיחק עם הפלאפון.. 
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי]. -
@mcnk אמר בפלאפון שננעל לשיחות נכנסות:
מדובר במכשיר הזה
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי].תן תמונה יותר ברורה
-
@מישהו12 בבקשה,

@שרגי אמר בפלאפון שננעל לשיחות נכנסות:
@mcnk החלפתם כבבר את הסיסמא או שזו עדין היה בדירת מחדל
אין לי מושג, אבל כל הסיסמאות הרגילות כגון 1111 או 0000 או 1234 לא עובדות
-
מדובר במכשיר הזה
וכדי לבטל את החסימה נדרשת סיסמא של 4 ספרות שאין לאף אחד מושג מה הם, [אחד הקטנים שיחק עם הפלאפון.. 
] יש אולי דרך לפרוץ את זה דרך המחשב או משהו כזה?
תודה רבה מראש לכל העוזרים והמסייעים ויבורכו בכל הברכות מפי עליון, אמן.
[חיפשתי קודם ברחבי הפורום כי היה זכור לי שראיתי פעם משהו על זה, אבל לא מצאתי]. -
@משה-מזרחי כן ניסיתי, זה נעילה לשיחות נכנסות ברמת הפלאפון - המכשיר, [לא הסים].
תודה לכולם על העזרה!
אשמח אם למישהו יש איזה פתרון או רעיון איך אפשר לחבר מכשיר כשר למחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות