וירטואל פלוס
-
שלחתי SMS דרך הוירטואל פלוס
מישהו יודע אם אני יכול לקבל SMS בחזרה ?
ואם כן איפה אני רואה את זה ?
בתודה מראש ...... -
אשמח לדעת האם ניתן לפתוח מספר בחברות התקשורת לצורך ניוד למערכת וירטואל פלוס ללא שום חיוב מצד החברה {גם על החודש שאני פותח...}
תודה.@המוזיקאי אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
-
@המוזיקאי אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
@שעון-חול-0 אמר בוירטואל פלוס:
@המוזיקאי אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
ולקבל רק סמסים, בלי לשלוח
-
@המוזיקאי אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
@שעון-חול-0 אמר בוירטואל פלוס:
אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
@חיים-גרין אמר בוירטואל פלוס:
ולקבל רק סמסים, בלי לשלוח
ואחרי שאני מנייד לימות המשיח אני כן יכול לשלוח סמסים?
-
@שעון-חול-0 אמר בוירטואל פלוס:
אתה יכול לקנות סים טוקמן עם מספר ללא חבילה
@חיים-גרין אמר בוירטואל פלוס:
ולקבל רק סמסים, בלי לשלוח
ואחרי שאני מנייד לימות המשיח אני כן יכול לשלוח סמסים?
@המוזיקאי אם יש לך יחידות אז כן
-
אשמח לדעת האם ניתן לפתוח מספר בחברות התקשורת לצורך ניוד למערכת וירטואל פלוס ללא שום חיוב מצד החברה {גם על החודש שאני פותח...}
תודה. -
@המוזיקאי אמר בוירטואל פלוס:
אשמח לדעת האם ניתן לפתוח מספר בחברות התקשורת לצורך ניוד למערכת וירטואל פלוס ללא שום חיוב מצד החברה {גם על החודש שאני פותח...}
תודה.בהוט מובייל זה יוצא לרוב 2 3 ש"ח
@משה-144 לי ידוע על מישהו בבני ברק קניתי אצלו לפני שנתיים היה 20 שקל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות