איפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro
-
@A0533057932 אמר באיפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro:
תודה.
מקדם אותי...
מישהו יודע איפה אפשר להשיג אותו? -
@Yair לכאורה הוא אינו יכול לכתוב הודעה פרטית
-
@Yair לכאורה הוא אינו יכול לכתוב הודעה פרטית
@A0533057932 אמר באיפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro:
@Yair לכאורה הוא אינו יכול לכתוב הודעה פרטית
אגב, מתי זה אמור להסתדר לי?
-
@A0533057932 אמר באיפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro:
@Yair לכאורה הוא אינו יכול לכתוב הודעה פרטית
אגב, מתי זה אמור להסתדר לי?
@תלמידים שיהיה לך מספיק מוניטין
עיין במדריך -
@תלמידים שיהיה לך מספיק מוניטין
עיין במדריך@A0533057932 אמר באיפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro:
@תלמידים שיהיה לך מספיק מוניטין

עיין במדריך
@שמואל אמר בחוקי פורום מתמחים טופ - חובה לקרוא:
למשתמשים חדשים לא תהיה גישה לצ'אט עד לזמן מה בכפוף לשיקול החלטת המערכת.
@מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:
- צא'ט. כאן תוכלו לשלוח הודעות אשיות למשתמשים לצורך עזרה פרטנית. משתמשים חדשים יקבלו את הגישה להודעות פרטיות אחרי אישור ההנהלה.
@מתחיל-מומחה אמר במדריך מלא ומפורט לשימוש בפורום, למשתמש המתחיל ולמשתמש הוותיק:
שימו לב! למשתמשים חדשים אין אפשרות להשתמש בצא'ט עד לקבלת כמות מוניטין מסויימת ובכיפוף לשיקול ההנהלה.
-
משום מה @Yair לא יוצר קשר במייל.
אשמח אם למישהו יש מידע או מקום מומלץ היכן אוכל לצרוב גירסה חדשה.
תודה מראש! -
@Yair אמר באיפה מומלץ בירושלים לצרוב גירסה לשיאומי QIN 2 Pro:
נמצא בירושלים.
עובד בתור פרטי.תוכל בבקשה לשלוח מייל אל deybaer בג'ימייל.
תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות