כתיבת סמלים בשיאומי 1S+
-
שלום.
איך כותבים סמלים (*&%@ וכד') ב1S+? לחיצה על סולמית מעבירה שפה ולחיצה על כוכבית במצב אנגלית מעבירה בין אותיות גדולות לקטנות, ובמצב עברית לא עושה כלום. יש פיתרון? אולי מקלדת עם העכבר או משהו כזה? תודה רבה!@daviddadu בספרה 1 כמה פעמים
-
שלום.
איך כותבים סמלים (*&%@ וכד') ב1S+? לחיצה על סולמית מעבירה שפה ולחיצה על כוכבית במצב אנגלית מעבירה בין אותיות גדולות לקטנות, ובמצב עברית לא עושה כלום. יש פיתרון? אולי מקלדת עם העכבר או משהו כזה? תודה רבה!@daviddadu תלוי בגירסה...
-
@עוזר-דלים אתה יכול להתקין יישומים?
-
@עוזר-דלים
תבדוק במקש האפס את האופציות -
@עוזר-דלים אתה יכול להתקין יישומים?
-
@עוזר-דלים אז תתקין את המקלדת שיש בפורום ואם גם שם אין תעדכן אני יוסיף
-
@עוזר-דלים
תבדוק במקש האפס את האופציות -
@עוזר-דלים אז תתקין את המקלדת שיש בפורום ואם גם שם אין תעדכן אני יוסיף
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות