רדמי שנתקע
-
שלום יש לי מכשיר רדמי גו שנדלק אבל לא מופעל דהינו נדלק ורואים את הסמל של שיאומי
ולא קורה כלום עכשיו מה אני יכול לעשות אין לי בעיה אפילו להתקין מחדש אנדרואיד אם משהו יכול לעזור לי מה כלללל השלבים שאני צריך לעשות אני אשמח וכן איזה גירסה אני צריך להוריד בשביל רדמי גו
תודה -
שלום יש לי מכשיר רדמי גו שנדלק אבל לא מופעל דהינו נדלק ורואים את הסמל של שיאומי
ולא קורה כלום עכשיו מה אני יכול לעשות אין לי בעיה אפילו להתקין מחדש אנדרואיד אם משהו יכול לעזור לי מה כלללל השלבים שאני צריך לעשות אני אשמח וכן איזה גירסה אני צריך להוריד בשביל רדמי גו
תודה@ARIKBAR למה שלא תשאל בקטגוריה של שיאומי??
שם יענו לך מומחים לשיאומי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות