עזרה - ג'ימפור בסי 2 כשר אורגינל
-
האם מישהו יכול להדריך אותי את מה צריך לגשר בדיוק כדי שאני יכול לחבר את הפלאפון דרך USB למחשב
-
האם מישהו יכול להדריך אותי את מה צריך לגשר בדיוק כדי שאני יכול לחבר את הפלאפון דרך USB למחשב
@היצירתיות-שבאומן זה לא גישור כמו ה208 צריך להחזיר שם את השבב שהוועדה העיפה
-
@היצירתיות-שבאומן זה לא גישור כמו ה208 צריך להחזיר שם את השבב שהוועדה העיפה
@שלמה-ווייס אמר בעזרה - ג'ימפור בסי 2 כשר אורגינל:
@היצירתיות-שבאומן זה לא גישור כמו ה208 צריך להחזיר שם את השבב שהוועדה העיפה
יש לך אולי תמונה שאני יראה במה מדובר
ודרך אגב האם ביאנג כן יש אפשרות לג'ימפור -
@שלמה-ווייס אמר בעזרה - ג'ימפור בסי 2 כשר אורגינל:
@היצירתיות-שבאומן זה לא גישור כמו ה208 צריך להחזיר שם את השבב שהוועדה העיפה
יש לך אולי תמונה שאני יראה במה מדובר
ודרך אגב האם ביאנג כן יש אפשרות לג'ימפור@היצירתיות-שבאומן אין לי כרגע תמונה אבל תוכל למצוא את זה בקלות זה ליד השקע טעינה קצת יותר למטה מכוסה עם דבק ביאנג זה לא עניין של גימפור רק צריך לזה קופסת צריבה
-
@היצירתיות-שבאומן אין לי כרגע תמונה אבל תוכל למצוא את זה בקלות זה ליד השקע טעינה קצת יותר למטה מכוסה עם דבק ביאנג זה לא עניין של גימפור רק צריך לזה קופסת צריבה
@שלמה-ווייס תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות