ינפיניטי בסט לא נפתח בגלל מובי פתוח
-
איך אני סוגר אותו??????
-
איך אני סוגר אותו??????
@מיכאל-ה1234 זה לא נכון שהוא לא נפתח בגלליו מקסימום המכשיר לא יתחבר לבסט בגלל מובי וגם לזה בדרך כלל מספיק לכבות רגיל את מובי
-
@מיכאל-ה1234 זה לא נכון שהוא לא נפתח בגלליו מקסימום המכשיר לא יתחבר לבסט בגלל מובי וגם לזה בדרך כלל מספיק לכבות רגיל את מובי
@שלמה-ווייס אז למה הוא לא נפתח?
-
@שלמה-ווייס אז למה הוא לא נפתח?
@מיכאל-ה1234 לפעמים יכול לקחת דקה ויותר עד שנפתח ולפעמים זה פתוח רק ממוזער ואת זה אפשר לבדוק האם זה מופיע בחלונית הקטנה שנפתחת בלחיצה על החץ שליד סימון הסוללה
-
איך אני סוגר אותו??????
@מיכאל-ה1234 במנהל המשימות תלחץ עליו קליק ימני>סיים משימה
-
@מיכאל-ה1234 במנהל המשימות תלחץ עליו קליק ימני>סיים משימה
@DANI123 אין צורך ובכלל לא זה הבעיה כאן (לדעתי הוא כבר הסתדר)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות