תפריט מותאם אישית לנוקיה 208
-
תבדוק מה שכתוב בסוף המדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/11/שינוי-תפריט-החלפת-קובצי-תפריט-עם-תוכנת-mobimb -
עזר?
-
https://mitmachim.top/topic/27/הכנסת-קושחה-חדשה-מדריך-לצריבת-קושחה-מלאה-לנוקיה-c2-עם-תוכנת-infinity-best
פה אלישי הביא קישור לדריברים לכל מכשירי נוקיה עין פה -
אבל אם אתה אומר שלפני השחזור הפלאפון עלה אז לכאורה זה לא בעיית דריברים
-
@המביט-לארץ זה מה שהיה בתיקיה הזאת של הכוכבית
-
@אבי הקובץ הזה ערוך שיש בהגדרות הקיצורים שלי ושם אפשר לעשות קיצור לכוכבית לכל דברmenusettings.xml
@יהודה-לוי גם לC2? או רק ל208?
-
@יהודה-לוי גם לC2? או רק ל208?
-
@אבי הקובץ הזה ערוך שיש בהגדרות הקיצורים שלי ושם אפשר לעשות קיצור לכוכבית לכל דברmenusettings.xml
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
