שיאומי QIN 2S+
-
@אשדודי אמר בשיאומי QIN 2S+:
כמדומני של M.H.B יש כבר גירסה למכשיר הזה אני לא בטוח אבל שווה לבדוק איתו
אז תתיג אותו
@M-H-B@1divid אמר בשיאומי QIN 2S+:
@אשדודי אמר בשיאומי QIN 2S+:
כמדומני של M.H.B יש כבר גירסה למכשיר הזה אני לא בטוח אבל שווה לבדוק איתו
אז תתיג אותו
@M-H-Bיש לי בעיה בשיאמי עם האפליקציה של הפורום זה לא מתייג לי גם שאני מוסיף@
-
@Yair תכלס האם אתה ממליץ כעת להזמין כזה ב'אלי אקספרס' - ויהיה לי גירסא נורמלית בשבילו - כשרה עם עברית, או שאני אתקע עם זה, אינני מעוניין להחזיק דומיו...
@לא-משנה אין כרגע כשרה
@כוכב-ירושלמי אמר שהוא באמצע לפתח
אבל זה לא יהיה כשר אלא מוגן -
יהיה גם כשר עם נגן
-
@Yair תכלס האם אתה ממליץ כעת להזמין כזה ב'אלי אקספרס' - ויהיה לי גירסא נורמלית בשבילו - כשרה עם עברית, או שאני אתקע עם זה, אינני מעוניין להחזיק דומיו...
-
יהיה גם כשר עם נגן
@כוכב-ירושלמי א. האם יהיה גם מצלמה?
ב. מתי זה יהיה מוכן?
ג. האם זה יתמוך בסים כשר? -
@כוכב-ירושלמי א. האם יהיה גם מצלמה?
ב. מתי זה יהיה מוכן?
ג. האם זה יתמוך בסים כשר?@לא-משנה אתה יודע שזה סים אחד וזהו?
-
@כוכב-ירושלמי א. האם יהיה גם מצלמה?
ב. מתי זה יהיה מוכן?
ג. האם זה יתמוך בסים כשר? -
@לא-משנה אתה יודע שזה סים אחד וזהו?
@A0533057932 בדגם הפרו יש רק סים אחד.
-
@A0533057932 בדגם הפרו יש רק סים אחד.
@נוקיה גם ברגיל
-
@נוקיה אמר בשיאומי QIN 2S+:
@לא-משנה מעניין חבר שלי קנה ב60 דולר את דגם הפרו, מעניין למה המיר קפץ.
מאותה סיבה שהמחיר של 1 עלה
יש ביקוש -
@לא-משנה אתה יודע שזה סים אחד וזהו?
@A0533057932
ממש לא נכון גם בפרו וגם בלו פרו זה שתי סימים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות