מתאם אזניות לשיאומי
-
@נתןנ מתאם לאוזניות? מtype C לכניסה רגילה? אם כן, יש את זה בארץ ב20 ש"ח.
-
@נתןנ מתאם לאוזניות? מtype C לכניסה רגילה? אם כן, יש את זה בארץ ב20 ש"ח.
@תורה-צוה-לנו-משה אני קניתי מקורי ב12 שקל
-
@תורה-צוה-לנו-משה אני קניתי מקורי ב12 שקל
@נוקיה יפה, יותר זול.
-
@תורה-צוה-לנו-משה אני קניתי מקורי ב12 שקל
@נוקיה איפה קנית את זה??????
-
@נוקיה איפה קנית את זה??????
@מיכאל-ה1234 מה, אין את זה בכל חנות סלולר????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
-
@תורה-צוה-לנו-משה יש אבל הוא כתב שזה ב12 ₪ וזה באמת יותר זול אז...
-
תכתוב בחנות האהובה עליך שאתה זקוק ל"אוזניות טעינת מתאם עבור C" (הכניסה של שיאומי S1+ נקראת "טייפ C")
בכוונה אני לא מביא קישור של מוצר ספציפי משום שישנם אלפי סוגים של ממירים/מתאמים כאלה בסוגי אכויות שונים ומחירים בהתאם (הסטנדרט 7 ש"ח כולל משלוח)
חוויית קניה נעימה -
שימו לב,
עדיין לא מניסיון אישי
https://he.aliexpress.com/item/32977198969.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4dtVcDol
הזמנתי מחכה שיגיע. -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות