מובי לנוקיה 301
-
@שלמה-ווייס במדריך הרגיל של הפורום
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש -
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס המחשב לא זמין לי כרגע אז אני ינסה עוד מעט
-
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס אבל תודה רבה בנתיים על העזרה
-
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס אני מנסה להוריד את הקובץ שנתת לי והוא לא נותן לי וכותב שגיאת רשת
-
@שלמה-ווייס אני מנסה להוריד את הקובץ שנתת לי והוא לא נותן לי וכותב שגיאת רשת
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
-
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
@שלמה-ווייס גם זה לא עובד
-
@שלמה-ווייס גם זה לא עובד
@מיכאל-ה1234 ממש מוזר מה נראה לך יעזור? קישור לדרייב? מגיקוד?
-
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
@שלמה-ווייס אוקיי הצלחתי לחבר את זה לתוכנה
עכשיו איזה קבצים אני גורר?? -
@שלמה-ווייס אוקיי הצלחתי לחבר את זה לתוכנה
עכשיו איזה קבצים אני גורר??@מיכאל-ה1234 א הבנתי הצלחת כבר להוריד ולהחליף ולהפעיל מחדש כ"כ מהר? והמכשיר מתחבר כרגיל? אתה יכול לראות תיקיות?
-
@מיכאל-ה1234 א הבנתי הצלחת כבר להוריד ולהחליף ולהפעיל מחדש כ"כ מהר? והמכשיר מתחבר כרגיל? אתה יכול לראות תיקיות?
@שלמה-ווייס זהו לא עשיתי את מה שאמרת פשוט הורדתי מחדש את הדרייברים ואת התוכנה וזה מתחבר אבל באמת אני א מצליח לראות את התיקיות!
-
@שלמה-ווייס זהו לא עשיתי את מה שאמרת פשוט הורדתי מחדש את הדרייברים ואת התוכנה וזה מתחבר אבל באמת אני א מצליח לראות את התיקיות!
@מיכאל-ה1234 ומה כתוב בחלונית התוכנה? (איזה שם מכשיר).... 305 asha או משהו דומה... כלומר זה לא מתחבר
-
נוקיה RM 840
-
נוקיה RM 840
@מיכאל-ה1234 מוזר אבל בכל אופן זה לא יעבוד בוודאות בלי הLMMPC החדש כי זה לא מופיע שם
-
@מיכאל-ה1234 מוזר אבל בכל אופן זה לא יעבוד בוודאות בלי הLMMPC החדש כי זה לא מופיע שם
@שלמה-ווייס טוב תודה אני ינסה אוי להוריד עוד פעם
-
@שלמה-ווייס טוב תודה אני ינסה אוי להוריד עוד פעם
@מיכאל-ה1234 זה עבד?
-
@שלמה-ווייס טוב תודה אני ינסה אוי להוריד עוד פעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות