מובי לנוקיה 301
-
@שלמה-ווייס לצערי הרב המכשיר לא נקלט בתוכנה
@מיכאל-ה1234 לא נורא איזה RM המכשיר? ומה הדגם המדוייק? מציע שתכתוב אות באות מהתוצאה אחרי הקשת #0000#*
-
@מיכאל-ה1234 לא נורא איזה RM המכשיר? ומה הדגם המדוייק? מציע שתכתוב אות באות מהתוצאה אחרי הקשת #0000#*
@שלמה-ווייס
נוקיה 301.1
V08.02
18 11 13
Rm 840
Variant:00.00
Virtual variant:
No Virtual variant
Language:
V 08.02
18-11-13E5
זה בדיוק מה שכתוב...
-
@שלמה-ווייס
נוקיה 301.1
V08.02
18 11 13
Rm 840
Variant:00.00
Virtual variant:
No Virtual variant
Language:
V 08.02
18-11-13E5
זה בדיוק מה שכתוב...
@מיכאל-ה1234 מאיפה הורדת את מובי (קישור)?
-
@מיכאל-ה1234 מאיפה הורדת את מובי (קישור)?
@שלמה-ווייס מפה ממתמחים
-
@שלמה-ווייס מפה ממתמחים
@מיכאל-ה1234 קישור
-
@מיכאל-ה1234 קישור
@שלמה-ווייס לא הבנתי למה התכוונת..
-
@שלמה-ווייס לא הבנתי למה התכוונת..
@מיכאל-ה1234 יש פה בפורום הרבה מקומות להוריד ואני רוצה לדעת בדיוק איזה הורדת
-
@מיכאל-ה1234 יש פה בפורום הרבה מקומות להוריד ואני רוצה לדעת בדיוק איזה הורדת
@שלמה-ווייס במדריך הרגיל של הפורום
-
@שלמה-ווייס במדריך הרגיל של הפורום
@מיכאל-ה1234 הבנתי אני כבר עורך בעזהי"ת רק תישאר כאן כי אני לא כ"כ טוב במשחקי תופסת

-
@שלמה-ווייס במדריך הרגיל של הפורום
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש -
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס המחשב לא זמין לי כרגע אז אני ינסה עוד מעט
-
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס אבל תודה רבה בנתיים על העזרה
-
@מיכאל-ה1234 LMMPC.exe תחליף אותו במה שנמצא כעת במחשב שלך בנתיב
C:\Program Files (x86)\Common Files\LogoManager ותפעיל מחדש@שלמה-ווייס אני מנסה להוריד את הקובץ שנתת לי והוא לא נותן לי וכותב שגיאת רשת
-
@שלמה-ווייס אני מנסה להוריד את הקובץ שנתת לי והוא לא נותן לי וכותב שגיאת רשת
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
-
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
@שלמה-ווייס גם זה לא עובד
-
@שלמה-ווייס גם זה לא עובד
@מיכאל-ה1234 ממש מוזר מה נראה לך יעזור? קישור לדרייב? מגיקוד?
-
@מיכאל-ה1234 מוזר נסה להוריד את זה LMMPC.rar ולחלץ
@שלמה-ווייס אוקיי הצלחתי לחבר את זה לתוכנה
עכשיו איזה קבצים אני גורר?? -
@שלמה-ווייס אוקיי הצלחתי לחבר את זה לתוכנה
עכשיו איזה קבצים אני גורר??@מיכאל-ה1234 א הבנתי הצלחת כבר להוריד ולהחליף ולהפעיל מחדש כ"כ מהר? והמכשיר מתחבר כרגיל? אתה יכול לראות תיקיות?
-
@מיכאל-ה1234 א הבנתי הצלחת כבר להוריד ולהחליף ולהפעיל מחדש כ"כ מהר? והמכשיר מתחבר כרגיל? אתה יכול לראות תיקיות?
@שלמה-ווייס זהו לא עשיתי את מה שאמרת פשוט הורדתי מחדש את הדרייברים ואת התוכנה וזה מתחבר אבל באמת אני א מצליח לראות את התיקיות!
-
@שלמה-ווייס זהו לא עשיתי את מה שאמרת פשוט הורדתי מחדש את הדרייברים ואת התוכנה וזה מתחבר אבל באמת אני א מצליח לראות את התיקיות!
@מיכאל-ה1234 ומה כתוב בחלונית התוכנה? (איזה שם מכשיר).... 305 asha או משהו דומה... כלומר זה לא מתחבר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות