רשימת תפוצה בגוגל + אנדרואיד.
-
את מכינה רשימה של כל המיילים שאת רוצה לשלוח להם בקובץ אקסל פשוט (.xlsx) וכל פעם מעתיקה את הרשימה שאת צריכה ומכניסה לגימייל
@shmuels וואוו. רעיון מעולה

תודה רבה רבה
אחרי הכל, אין אופציה כמו במחשב?
-
@shmuels וואוו. רעיון מעולה

תודה רבה רבה
אחרי הכל, אין אופציה כמו במחשב?
@ירושלים-שלי אמר ברשימת תפוצה בגוגל + אנדרואיד.:
@shmuels וואוו. רעיון מעולה

תודה רבה רבה
אחרי הכל, אין אופציה כמו במחשב?
לא שידוע לי
-
יצרתי רשימה באקסל.
אבל, כשאני מדגישה אותה ועושה על כולה "העתק" הוא לא מעתיק לשום מקום. כי אח''כ שאני עושה "הדבק" לא נדבק כלום!!
איך בדיוק מעתיקים ומדביקים את זה?
יש שם איזה אופציה של קישור אבל, אני מדגישה את כולם וכשאני לוחצת על האופציה של קישור הוא פותח לי הודעה חדשה ב-Gmail רק עם הכתובת הראשונה ברשימה.
אשמח לעזרה

יצרתי רשימה כ-מצורף בתמונה


-
יצרתי רשימה באקסל.
אבל, כשאני מדגישה אותה ועושה על כולה "העתק" הוא לא מעתיק לשום מקום. כי אח''כ שאני עושה "הדבק" לא נדבק כלום!!
איך בדיוק מעתיקים ומדביקים את זה?
יש שם איזה אופציה של קישור אבל, אני מדגישה את כולם וכשאני לוחצת על האופציה של קישור הוא פותח לי הודעה חדשה ב-Gmail רק עם הכתובת הראשונה ברשימה.
אשמח לעזרה

יצרתי רשימה כ-מצורף בתמונה


@ירושלים-שלי תמונה לא עלתה
-
@ירושלים-שלי תמונה לא עלתה
@A0533057932 לא הולך לי לעלות! יש איטיות באינטרנט.
אבל, רואים בתמונה רשימה של כתובות מייל בעמודה הכי ימנית ועמודה לידה כתוב את השם של בעל כתובת המייל.
העתקתי את העמודה של הכתובת מייל.
-
@ירושלים-שלי תמונה לא עלתה
@A0533057932 עכשיו הצלחתי לעלות...
-
@אוריי אולי תדע לעזור

-
@אוריי אולי תדע לעזור

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות