דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. נוקיה
  3. עזרה הדדית - נוקיה
  4. אני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??

אני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - נוקיה
39 פוסטים 7 כותבים 2.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ש שיואמיכשר

    @ירושלים-שלי אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

    @שיואמיכשר איזה בעיות?? 🤔

    הוא היה מתכבה לי מלא פעמים סתם ונגמר לו הבטריה מהר

    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שליי מנותק
    ירושלים שלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

    ש 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ירושלים שליי ירושלים שלי

      @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

      ש מנותק
      ש מנותק
      שיואמיכשר
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @ירושלים-שלי אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

      @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

      כן אבל זה הבטריות של סי2 החלפתי מלא פעמים

      ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ירושלים שליי ירושלים שלי

        @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

        ש מנותק
        ש מנותק
        שיואמיכשר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @ירושלים-שלי אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

        @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

        והחלפתי גם חברה בבטריות אין זה תמיד לא עבד טוב

        elazarE תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ש שיואמיכשר

          @ירושלים-שלי אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

          @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

          כן אבל זה הבטריות של סי2 החלפתי מלא פעמים

          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שליי מנותק
          ירושלים שלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
          #14

          @שיואמיכשר לא מחייב❗

          אולי פשוט החלפת לסוללות לא טובות.

          בכל מקרה, אין לי אחוזים בנוקיה. ובטח לא דיל לגבי נוקיה c2! אז, אני מאוד נהנית ממנו!
          אתה, תחליט מה אתה רוצה!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש מנותק
            ש מנותק
            שיואמיכשר
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            אני מתלבט אולי לקנות את 3310 השאלה אם יש דגם כזב גם בתומך

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שיואמיכשר

              @ירושלים-שלי אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

              @שיואמיכשר למה תלית אתה זה במכשיר? אולי זה הסוללה.

              והחלפתי גם חברה בבטריות אין זה תמיד לא עבד טוב

              elazarE מנותק
              elazarE מנותק
              elazar
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #16

              @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • elazarE elazar

                @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיואמיכשר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                יש כזה גם בתומך?

                S elazarE 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • ש שיואמיכשר

                  אני מתלבט אולי לקנות את 3310 השאלה אם יש דגם כזב גם בתומך

                  S מנותק
                  S מנותק
                  shmuels
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                  אני מתלבט אולי לקנות את 3310 השאלה אם יש דגם כזב גם בתומך

                  יש 3310 תומך אבל נראלי שיש בו גם אינטרנט אם יש בו סים

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ש שיואמיכשר

                    @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                    @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                    יש כזה גם בתומך?

                    S מנותק
                    S מנותק
                    shmuels
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                    @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                    @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                    יש כזה גם בתומך?

                    יש

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • S shmuels

                      @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                      @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                      @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                      יש כזה גם בתומך?

                      יש

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שיואמיכשר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @shmuels אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                      @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                      @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                      @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                      יש כזה גם בתומך?

                      יש

                      כמה זה עולה בארך

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש שיואמיכשר

                        @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                        @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                        יש כזה גם בתומך?

                        elazarE מנותק
                        elazarE מנותק
                        elazar
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #21

                        @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                        @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                        @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                        יש כזה גם בתומך?

                        מה הבעיה אפשר פריצה לגולן כשר או פלאפון ורמי לוי כשר בלי פריצה

                        G תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שליי מנותק
                          ירושלים שלי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                          #22

                          @שיואמיכשר אתה יכול לקנות את נוקיה 230

                          קניתי אותו שבוע שעבר.

                          אפשר לשים סים פרוץ.

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • elazarE מנותק
                            elazarE מנותק
                            elazar
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי elazar
                            #23
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ירושלים שליי ירושלים שלי

                              @שיואמיכשר אתה יכול לקנות את נוקיה 230

                              קניתי אותו שבוע שעבר.

                              אפשר לשים סים פרוץ.

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שיואמיכשר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @ירושלים-שלי יש בזה נגן?

                              ירושלים שליי תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ש שיואמיכשר

                                @ירושלים-שלי יש בזה נגן?

                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שליי מנותק
                                ירושלים שלי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                                @ירושלים-שלי יש בזה נגן?

                                כן.

                                ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ירושלים שליי ירושלים שלי

                                  @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                                  @ירושלים-שלי יש בזה נגן?

                                  כן.

                                  ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שיואמיכשר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #26

                                  @ירושלים-שלי כמה זה עולה בארך?

                                  ירושלים שליי 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  1
                                  • elazarE elazar

                                    @שיואמיכשר אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                                    @elazar אמר באני רוצה לקנות נוקיה איזה דגם הכי מומלץ??:

                                    @שיואמיכשר לי יש 208 לא כשר עם פריצה לגולן ואני מאוד!!! מרוצה

                                    יש כזה גם בתומך?

                                    מה הבעיה אפשר פריצה לגולן כשר או פלאפון ורמי לוי כשר בלי פריצה

                                    G מנותק
                                    G מנותק
                                    GEHCT
                                    מורחק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @elazar אתה מתכוון ש3310 לא כשר עובד על רמי לוי בלא פריצה

                                    elazarE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • G GEHCT

                                      @elazar אתה מתכוון ש3310 לא כשר עובד על רמי לוי בלא פריצה

                                      elazarE מנותק
                                      elazarE מנותק
                                      elazar
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #28

                                      @GEHCT דיברתי על 208 וc2 לגבי 3310 אני לא יודע

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ש שיואמיכשר

                                        @ירושלים-שלי כמה זה עולה בארך?

                                        ירושלים שליי מנותק
                                        ירושלים שליי מנותק
                                        ירושלים שלי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ירושלים שלי
                                        #29

                                        @שיואמיכשר לי זה עלה 320 ₪

                                        אני משערת שאפשר למצוא בפחות.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ש שיואמיכשר

                                          @ירושלים-שלי כמה זה עולה בארך?

                                          ירושלים שליי מנותק
                                          ירושלים שליי מנותק
                                          ירושלים שלי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30
                                          פוסט זה נמחק!
                                          elazarE תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר