מישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד
-
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
קישור 1
קישור שבור
@צדיק-תמים אז תבדוק בבקשה בקישור 2-זה אותו דבר!
-
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
קישור 1
קישור שבור
@צדיק-תמים נו מה יש בקישור השני?
-
@צדיק-תמים נו מה יש בקישור השני?
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
@צדיק-תמים נו מה יש בקישור השני?
פילים... ברור יש שם xplayer
-
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
@צדיק-תמים נו מה יש בקישור השני?
פילים... ברור יש שם xplayer
@צדיק-תמים אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
פילים
חשבתי שחמורים...
-
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
@צדיק-תמים נו מה יש בקישור השני?
פילים... ברור יש שם xplayer
@צדיק-תמים אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
ברור יש שם xplayer
נו, ואתה יכול להוריד?
-
@צדיק-תמים אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
ברור יש שם xplayer
נו, ואתה יכול להוריד?
-
@צדיק-תמים נו, אז אולי תוריד לי??
תחפש את הגירסה הכי ישנה ככה שאולי יעבוד לי...
-
@צדיק-תמים נו, אז אולי תוריד לי??
תחפש את הגירסה הכי ישנה ככה שאולי יעבוד לי...
-
-
@שמואל-ש הורדתי ממקום אחר: https://drive.google.com/file/d/1AzeUDyUxB9x13WdMBhBSy0ctfg-UxNNP/view?usp=sharing
@צדיק-תמים אותו נגן?
עריכה אתה יודע אולי לאיזה גירסה זה מתאים??? -
@שמואל-ש הורדתי ממקום אחר: https://drive.google.com/file/d/1AzeUDyUxB9x13WdMBhBSy0ctfg-UxNNP/view?usp=sharing
@צדיק-תמים זה לא מתאים לגירסה שלי!!!

יש שם אולי משהו אחר שנראה לך שכן יתאים???ואגב איזה אתר יש לך שפתוח להורדות בנטפרי???
-
@צדיק-תמים זה לא מתאים לגירסה שלי!!!

יש שם אולי משהו אחר שנראה לך שכן יתאים???ואגב איזה אתר יש לך שפתוח להורדות בנטפרי???
-
@שמואל-ש אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
יש שם אולי משהו אחר שנראה לך שכן יתאים???
זה הגרסה הראשונה שיש שם
ואגב איזה אתר יש לך שפתוח להורדות בנטפרי???
בכל אתר יש חלק מההורדות שפתוחות כבר
@צדיק-תמים אמר במישהו יכול להוריד לי את נגן המדיה xplayer שיתמוך בגירסא ישנה של אנדרואיד:
בכל אתר יש חלק מההורדות שפתוחות כבר
איזה אתר זה?
-
-
-
@צדיק-תמים @דוד-1 ומכאן שלוחה הבקשה לכל מי שיכול ורוצה לעזור לי שימצא לי בבקשה אם יש אפליקצייה לצפייה בסרטים שיתמוך באנדרואיד 4.1.2 ומשהו שיותר טוב מה-MX PLAYER שיש לי כבר (-לא VLC כי זה לא יותר טוב)
תודה רבה מראש!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות