פריצה לסים של סלקום
-
אמרו לי שכדי לעשות את זה אני צריך ללכת למישהו וזה יעלה לי חמישים ₪ האם יש מישהו שיודע איך עושים את זה מוכן להסביר לי ??
בתודה מראש. -
אפשר אצל @להבין-ולהשכיל
הוא לוקח על זה 50 ש''ח.. עם אתה מפרנס יהודי אז תפרנס מישהו מהפורום למה לא?! -
אפשר אצל @להבין-ולהשכיל
הוא לוקח על זה 50 ש''ח.. עם אתה מפרנס יהודי אז תפרנס מישהו מהפורום למה לא?!@להבין-ולהשכיל אתה פורץ סימים של סלקום גם??
-
אמרו לי שכדי לעשות את זה אני צריך ללכת למישהו וזה יעלה לי חמישים ₪ האם יש מישהו שיודע איך עושים את זה מוכן להסביר לי ??
בתודה מראש.@מיכאל-ה1234 באיזה נושא הפריצה מסייעת?
-
@מיכאל-ה1234 באיזה נושא הפריצה מסייעת?
@יהושע-זופניק לטלפונים תומכים עם סים כשר.
-
@יהושע-זופניק לטלפונים תומכים עם סים כשר.
@ירושלים-שלי נו...? אם הם תומכים אז למה צריכים פריצה?
-
@ירושלים-שלי נו...? אם הם תומכים אז למה צריכים פריצה?
@יהושע-זופניק לא. כי הם לא תומכים את כל החברות. הם תומכים רק בחלקם.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות