בקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?
-
@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
אני חדש בפורום ואני עדיין לומד איך משתמשים במערכת.
@ירושלים-שלי אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה חדש פה?
@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@ירושלים-שלי
כן!
מרותק מכל שניה@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
עוד שאלה.
אני מציע לך: לקרוא את המדריך הנפלא של @מתחיל-מומחה,
עם הסבר נפלא על השימוש בפורום...https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל?_=1591919548143
-
@ירושלים-שלי
אתה צודק האלחוטי זה לא המילה הנכונה.
כל חיבור רשת.@אברך-כולל אגב, לגבי הלוטוס' נטפרי ענו לי שאין קשר בינהם לבין הבלוטוס' במחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות