בקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?
-
@אברך-כולל אחרי שיהיה לך בלוטוס אתה תצטרך לזהות את הפלאפון במחשב ואז לשנות תפריט ע'פ המדריך שהבאתי לך קישור למעלה
@מוטי-ברנד
תודה ענקית!
יש לי בלוטוס.
אבל עכשיו עליתי לקישור למדריך וזה פותח לי דך באנגלית שאין לי שמץ של מושג מה עושים עם זה.
סליחה על הטרטור... -
@מוטי-ברנד
תודה ענקית!
יש לי בלוטוס.
אבל עכשיו עליתי לקישור למדריך וזה פותח לי דך באנגלית שאין לי שמץ של מושג מה עושים עם זה.
סליחה על הטרטור... -
@מוטי-ברנד וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@מוטי-ברנד וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
-
@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
@מוטי-ברנד
כן. -
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מוריד את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשבים@מוטי-ברנד אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מורידה את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשביםזה יתאים גם לי??
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מורידה את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשביםזה יתאים גם לי??
@ירושלים-שלי כן !!
-
@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
@מוטי-ברנד
איך מסמנים את הנושא שהוא הגיע לפיתרון.
למרות שעדיין לא עשיתי את זה אבל נראה לי שזה די פשוט. -
@מוטי-ברנד
איך מסמנים את הנושא שהוא הגיע לפיתרון.
למרות שעדיין לא עשיתי את זה אבל נראה לי שזה די פשוט.@אברך-כולל תשנה בפוסט הראשון ללא נפתר ואז תוכל לשנות לנפתר
-
@ירושלים-שלי כן !!
@מוטי-ברנד תודה רבה


-
@אברך-כולל תשנה בפוסט הראשון ללא נפתר ואז תוכל לשנות לנפתר
@מוטי-ברנד
עוד שאלה.
איך אני עושה שלא יהיה צליל אצלי במחשב בהתרעה על הודעה חדשה -
@מוטי-ברנד
עוד שאלה.
איך אני עושה שלא יהיה צליל אצלי במחשב בהתרעה על הודעה חדשה@אברך-כולל זה בהגדרות משתמש בפרופיל שלך למעלה בצד שמאל
-
@אברך-כולל זה בהגדרות משתמש בפרופיל שלך למעלה בצד שמאל
@מוטי-ברנד
תודה! -
@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
אני חדש בפורום ואני עדיין לומד איך משתמשים במערכת.
@ירושלים-שלי אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה חדש פה?
@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@ירושלים-שלי
כן!
מרותק מכל שניה@אברך-כולל אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
עוד שאלה.
אני מציע לך: לקרוא את המדריך הנפלא של @מתחיל-מומחה,
עם הסבר נפלא על השימוש בפורום...https://mitmachim.top/topic/7036/מדריך-מפורט-לשימוש-בפורום-למשתמש-המתחיל?_=1591919548143
-
@ירושלים-שלי
אתה צודק האלחוטי זה לא המילה הנכונה.
כל חיבור רשת.@אברך-כולל אגב, לגבי הלוטוס' נטפרי ענו לי שאין קשר בינהם לבין הבלוטוס' במחשב.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות