בקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?
-
@אברך-כולל גם המחשב שלי לא קלט חיבור לבלוטוס' ויש לי בלוטוס' במחשב. זה עניין של דרייברים.
-
@אברך-כולל יכול להיות שחסר לך דרייברים תעלה תמונה מהמנהל התקנים
@מוטי-ברנד אתה מבין בדרייברים ל- wi-fi? יש לך אולי כאילו בשבילי?

-
@מוטי-ברנד אתה מבין בדרייברים ל- wi-fi? יש לך אולי כאילו בשבילי?

@ירושלים-שלי זה אותו דבר
-
@ירושלים-שלי זה אותו דבר
@מוטי-ברנד אפשר לתייג אותך בנושא ותעלה לי דרייברים מתאימים?
-
@מוטי-ברנד אתה מבין בדרייברים ל- wi-fi? יש לך אולי כאילו בשבילי?

@ירושלים-שלי אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@מוטי-ברנד אתה מבין בדרייברים ל- wi-fi? יש לך אולי כאילו בשבילי?

תפתחי נושא חדש ושם אני יעזור לך
-
@אברך-כולל יכול להיות שחסר לך דרייברים תעלה תמונה מהמנהל התקנים
זה מה שהוא מעלה לי כל הזמן.
-
זה מה שהוא מעלה לי כל הזמן.
@אברך-כולל כל מכשיר או רק הפלאפון הזה
-
@אברך-כולל כל מכשיר או רק הפלאפון הזה
@מוטי-ברנד כל מכשיר.
אני לא מצליח לעשות כרגע צילום מסך ממנהל התקנים.
מה אני צריך לבדוק שם.
חוץ מזה האשכול התחיל מנושא אחר לגמרי מאיך אני מפעיל ומנתק בלוטוס בC2. -
@מוטי-ברנד כל מכשיר.
אני לא מצליח לעשות כרגע צילום מסך ממנהל התקנים.
מה אני צריך לבדוק שם.
חוץ מזה האשכול התחיל מנושא אחר לגמרי מאיך אני מפעיל ומנתק בלוטוס בC2.@אברך-כולל כי אתה צריך בשביל זה בלוטוס בשביל להחליף תפריט
-
@אברך-כולל כי אתה צריך בשביל זה בלוטוס בשביל להחליף תפריט
@מוטי-ברנד
בהנחה ואני קונה מתאם בלוטוס מה אני עושה עם זה הלאה -
@מוטי-ברנד
בהנחה ואני קונה מתאם בלוטוס מה אני עושה עם זה הלאה@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מוריד את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשבים -
@מוטי-ברנד
בהנחה ואני קונה מתאם בלוטוס מה אני עושה עם זה הלאה@אברך-כולל אחרי שיהיה לך בלוטוס אתה תצטרך לזהות את הפלאפון במחשב ואז לשנות תפריט ע'פ המדריך שהבאתי לך קישור למעלה
-
@אברך-כולל אחרי שיהיה לך בלוטוס אתה תצטרך לזהות את הפלאפון במחשב ואז לשנות תפריט ע'פ המדריך שהבאתי לך קישור למעלה
@מוטי-ברנד
תודה ענקית!
יש לי בלוטוס.
אבל עכשיו עליתי לקישור למדריך וזה פותח לי דך באנגלית שאין לי שמץ של מושג מה עושים עם זה.
סליחה על הטרטור... -
@מוטי-ברנד
תודה ענקית!
יש לי בלוטוס.
אבל עכשיו עליתי לקישור למדריך וזה פותח לי דך באנגלית שאין לי שמץ של מושג מה עושים עם זה.
סליחה על הטרטור... -
@מוטי-ברנד וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@מוטי-ברנד וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
-
@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
@מוטי-ברנד
כן. -
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מוריד את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשבים@מוטי-ברנד אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מורידה את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשביםזה יתאים גם לי??
-
@מוטי-ברנד אמר בבקשה לעזרה! האם יש דרך בC2 כשר לנתק את הבלוטוס בלי לשחזר הגדרות?:
@אברך-כולל אתה לא צריך לקנות מתאם פשוט תעדכן דרייבר לבלוטוס תעשה במנהל התקנים על התקני בלוטוס\מאפיינים\פרטים ואז מזהי חומרה אתה מעתיק את אחד מהשורות האלה ל https://drp.su/en ואז מורידה את המנהל התקן ומעדכנת
קרדיט ל @יוסי-מחשביםזה יתאים גם לי??
@ירושלים-שלי כן !!
-
@אברך-כולל הצלחת למצוא את הפלאפון במחשב??
@מוטי-ברנד
איך מסמנים את הנושא שהוא הגיע לפיתרון.
למרות שעדיין לא עשיתי את זה אבל נראה לי שזה די פשוט.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
