התקנת אפליקציות בגירסה סינית
-
פוסט זה נמחק!
-
@סופר אמר בהתקנת אפליקציות בגירסה סינית:
יש לי ג״כ גירסא סינית שמעודכנת כבר ל 1.3.0
השאלה האם המדריך הזה יעבוד לי על הגירסא הזו כי הבנתי שבשביל שהמדריך יעבוד צריך גירסא ישנה יותר -
@סופר אמר בהתקנת אפליקציות בגירסה סינית:
יש לי ג״כ גירסא סינית שמעודכנת כבר ל 1.3.0
השאלה האם המדריך הזה יעבוד לי על הגירסא הזו כי הבנתי שבשביל שהמדריך יעבוד צריך גירסא ישנה יותר@רוכב-בערבות תנסה
-
@סופר אמר בהתקנת אפליקציות בגירסה סינית:
יש לי ג״כ גירסא סינית שמעודכנת כבר ל 1.3.0
השאלה האם המדריך הזה יעבוד לי על הגירסא הזו כי הבנתי שבשביל שהמדריך יעבוד צריך גירסא ישנה יותר@רוכב-בערבות איזה מכשיר זה?
-
@רוכב-בערבות איזה מכשיר זה?
@זונדל-גרנד 1s+
-
@סופר אמר בהתקנת אפליקציות בגירסה סינית:
יש לי ג״כ גירסא סינית שמעודכנת כבר ל 1.3.0
השאלה האם המדריך הזה יעבוד לי על הגירסא הזו כי הבנתי שבשביל שהמדריך יעבוד צריך גירסא ישנה יותר@רוכב-בערבות
אני מצטרף לשאלה הזו יש לי גירסא 1.3.6
qin s1+ -
@רוכב-בערבות
אני מצטרף לשאלה הזו יש לי גירסא 1.3.6
qin s1+@1מוטי עוד לא ניסיתי (לא מצאתי זמן) בכל מקרה אני חושב לצרוב אחת מהגירסאות פה בפורום אז כנראה שאני גם לא אדע...
-
@1מוטי עוד לא ניסיתי (לא מצאתי זמן) בכל מקרה אני חושב לצרוב אחת מהגירסאות פה בפורום אז כנראה שאני גם לא אדע...
@רוכב-בערבות אוקי , תודה
אולי אלך בדרכך....
הייתי מעדיף ללמוד ולנסות אבל..... -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות