תרגום יישומים
-
@שש66אתה מוכן לנסות את זה musicolet-4-4-1-build210-armeabi-v7a.apk ???
-
@שש66אתה מוכן לנסות את זה musicolet-4-4-1-build210-armeabi-v7a.apk ???
@שמואל-ש אמר בתרגום יישומים:
@שש66אתה מוכן לנסות את זה musicolet-4-4-1-build210-armeabi-v7a.apk ???
באיזה יישום מדובר?
-
@שש66אתה מוכן לנסות את זה musicolet-4-4-1-build210-armeabi-v7a.apk ???
-
-
@שש66 אמר בתרגום יישומים:
@י-ביטון לפי מה שאני יודע rms זה נתוני יישום ולא יישום עצמו. איזה יישום אתה רוצה?
נגן מוזיקה כמו של ווינדוס 7
-
@י-ביטון תשלח לי בדרייב. ifilgut@gmail.com
-
@י-ביטון תשלח לי בדרייב. ifilgut@gmail.com
@שש66 אמר בתרגום יישומים:
@י-ביטון תשלח לי בדרייב. ifilgut@gmail.com
לא'דע אני מאלה ואז הוא אומר לי שהקובץ לא הועלה עקב שגיאה
-
@שש66 אמר בתרגום יישומים:
@י-ביטון תשלח לי בדרייב. ifilgut@gmail.com
לא'דע אני מאלה ואז הוא אומר לי שהקובץ לא הועלה עקב שגיאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות